וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחית לשיער וקרקפת חושפת: טיפים שיגרמו לשיער שלכם להיות בריא יותר

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 0:04

מי מאיתנו לא רוצה שיער מבריק ובריא? ד"ר גבוארדי שיתפה שבע דרכים שימנעו מהשיער שלכם להתייבש, וגם עשויים להציל אתכם מהתקרחות מהירה

מעצבת שיער מציגה את הדרך הנכונה לחפוף את השיער/TIKTOK

מי מאיתנו לא רוצה לשמור על איכות השיער שלו? האנה גבוארדי, מומחית לבריאות השיער והקרקפת, שיתפה בשיחה עם הסאן הבריטי שבעה טיפים שיעניקו לשיער שלכם מראה בריא יותר וישמור על איכותו.

אישה חופפת את השיער. Giphy
חשוב לשטוף את השיער והרבה/Giphy

1. תשטפו את השיער שלכם הרבה יותר
גבוארדי טוענת שרוב האנשים לא שוטפים את השיער שלהם מספיק. הרבה אנשים מאמינים שהם צריכים "לאמן את השיער שלהם" לעבור זמן רב בין השטיפות, אבל האנה לא מסכימה. היא הסבירה: "אני תמיד מייעצת ללקוחות שלי לנהוג בשיער שלהם כפי שהם נוהגים בעור שלהם. צריך לשטוף את השיער בכל יום, זה תקף לכל סוגי השיער. קרקפת בריאה משמעותה שיער בריא".

2. תדאגו לקרקפת שלכם
לנקות את השיער זה לא מספיק. כאשר אתם חופפים, אתם צריכים להקפיד גם לנקות את הקרקפת. "אם הזקיקים שלכם חסומים, הם לא יכולים לצמוח", היא הסבירה, "כאשר אתם מנקים את הקרקפת, אתם מעודדים את השיער לצמוח".

3. אל תשכחו את החלק האחורי של הראש
רוב מומחי טיפוח השיער טוענים שהטעות המשותפת לרוב האנשים היא שהם שוכחים לשטוף את החלק האחורי של הראש כראוי. אם השיער שלכם מרגיש עוקצני או שמנוני אחרי השטיפה, כנראה שזו אינדיקציה לכך שאתם לא שוטפים אותו כראוי. ודאו שאתם מעסים את החלק האחורי של הראש.

עוד בנושא

המעבדה: כך תשפרו את מראה השיער שלכם ב-6 צעדים

לכתבה המלאה
גבר מגרד את הקרקפת שלו. ShutterStock
אל תשכחו את החלק האחורי של הראש/ShutterStock

4. תעברו למשי
כריות משי, מצנפות ורצועות לשיער הם הכל מלבד גימיק, אומרת רופאת השיער. למעשה, שינה על משי יכולה לסייע בהפחתת שיער שביר ויבש מכיוון שיש פחות חיכוך כאשר מסתובבים מתוך שינה, וכך נגרם פחות נזק.

סרטי שיער שעשויים ממשי יכולים גם לעזור לשיער להיות בריא יותר מכיוון שהן לא מושכות חזק בשיער, לעומת גומיות, ובכך גורמות לפחות שבירה.

5. עשו עיסוי לקרקפת
אם אתם מנסים להאריך שיער, אז עיסוי לקרקפת הוא חיוני מאוד עבורכם. האנה טוענת כי "כדי לתת לשיער לגדול בצורה צפופה ומלאה, הזרמת הדם באזור של הראש היא המפתח". את זה תעשו על ידי עיסוי של הראש עם מרכך שיער, או שתשתמשו במברשת מיוחדת בזמן שאתם חופפים.

אישה עושה קוקו בשיער. Giphy
ותרו על הקוקו/Giphy

6. הימנעו מקוקו וצמות
קוקו לשיער זו אולי שיטה טובה למנוע ממנו להפריע לפנים שלכם, אבל זה עלול לעודד איבוד שיער ובהמשך גם לגרום להתקרחות. "זו הסיבה שהרבה נשים סובלות מנסיגת שיער. תנו לשיער לנוח ולזרום", ממליצה המומחית.

7. טיפים כלליים
גבוארדי הוסיפה שאכילה של מזונות בריאים כמו אבוקדו וסלמון תורמת לבריאות השיער. היא גם ממליצה לסיים את המקלחת עם שטיפה יסודית של השיער במים קרים כדי להקנות לו מראה מבריק. היא גם ממליצים לאחסן את מוצרי השיער בטמפרטורה קרירה כדי למנוע מהם להתייבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully