וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפשוף ציפורניים מסייע לזירוז צמיחת השיער - וזה אמיתי לגמרי

9.4.2022 / 23:44

מעצבת שיער חשפה שיטה יוצאת דופן לזירוז צמיחת השיער - שפשוף הציפורניים: "אתם חושבים שאני משוגעת? תעשו גוגל"

שיטה מוזרה לזירוז צמיחת שיער/TikTok/@helenreavey

מעצבת השיער הלן ריווי, מייסדת מותג הטיפוח Act+Acre, ממליצה לשפשף את הציפורניים אלו באלו למספר דקות מדי יום כדי לזרז צמיחת שיער עבה ובריא יותר. נשמע לכם מוזר? מתברר שזה אמיתי לגמרי.

מעצבת השיער שמטפלת לא מעט כוכבים טוענת שתנועת היד הפשוטה הזו מגרה את המוח לשלוח אותות לתאי גזע בוגרים כדי שיחיו זקיקי שיער רדומים ולא פרודוקטיביים. היא גם שיתפה כי שפשוף הציפורניים מגביר את זרימת הדם לזקיקי השיער לטובת צמיחת שיער בריא יותר. "אתם חושבים שאני משוגעת? חפשו בגוגל", אתגרה הלן את העוקבים שלה בטיקטוק.

ככה עושים את זה:

לפי Health Shots, לשפשוף הציפורניים אכן יש השפעה על השיער, שכן העצבים מתחת לציפורן מחוברים לקרקפת. שפשוף קבוע של הציפורניים ממריץ את זרימת הדם והחמצן לקרקפת - וכפי שהלן אומרת, זה גם מסייע להצעיר את זקיקי השיער ולשפר את צמיחתו.

אם תרצו לנסות, כל שעליכם לעשות הוא ליצור חצי אגרוף בשתי הידיים שלכם ולשפשף את הציפורניים של כל יד אחת בשנייה בזריזות למשל כעשר דקות. הלן הוסיפה שאפשר לעשות את זה בפעם אחת או לפזר את 10 הדקות למשך היום.

הלן היא מומחית בתחום השיער וממסייעת לאנשים בבעיות כגון נשירת שיער, שבירת שיער, קרקפת שומנית ופסוריאזיס בקרקפת. היא חולקת באופן קבוע טיפים והדרכות לשיער בערוץ הטיקטוק שלה.

והנה השיטה שלה להוספת נפח לשיער:

הסרטון שלה צבר מעל 5 מיליון צפיות ומאות תגובות מצופים מופתעים. "מה הקשר בין ציפורניים לשיער? גוף האדם לא מפסיק להפתיע", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני עושה את זה שנים על גבי שנים. הרשו לי לומר לכם שזה עובד". צופה נוסף כתב: "אני עושה את זה בגלל חרדה מאז שהייתי ילד. יש לי הרבה שיער" ואחר הוסיף: "עשיתי גוגל. יש הרבה מאמרים שתומכים בזה". אחת הצופות חשה הקלה כשהלן הוסיפה שהטריק עובד גם עם ציפורניים אקריליות.

מומחים בתחום הרפואה סבורים גם כי לסיים את המקלחת ב-30 שניות של רחצה במים קרים יכול לסייע בחיזוק השיער ובהענקת מראה חלק יותר. לפי Beauty Heaven מקלחות קרות משטחות את זקיקי השיער ומגבירות את יכולת האחיזה שלהם בקרקפת, מה שמוביל לשיער מבריק, חזק ובריא יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully