וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת השיער טוענת: כולנו חופפים את השיער לא נכון

25.2.2021 / 23:41

מעצבת שיער מובילה בטוויטר הבינה שרוב האנשים לא חופפים כפי שהיא חושבת וצייצה כיצד לדעתה אמורים לחפוף את השיער. התוצאה? עשרות אנשים שניסו את מה שהיא הציעה וטוענים שהיא שינתה את חייהם: "צריכים ללמד את זה בבית ספר"

מעצבת שיער מציגה את הדרך הנכונה לחפוף את השיער/TIKTOK

לחפוף את השיער זה משהו שאנשים מתמחים בו מהרגע שבו הם לומדים להתקלח כילדים, אבל כעת טוענת ספרית ומעצבת שיער מומחית שרובנו חופפים לא נכון. משתמשת הטוויטר @Felicityynicole שיתפה כיצד צריכים באמת להשתמש בשמפו, והפוסט שלה צבר יותר מ-2,600 לייקים ותגובות של אנשים שלקחו את עצתה ומרגישים טוב יותר עכשיו.

מעצבת השיער פליסיטי ניקול כתבה שהובא לידיעתה שלא כולם יודעים שכשחופפים צריכים להשתמש בשמפו פעמיים ולא פעם אחת. היא מסבירה: "הפעם הראשונה היא כדי לנקות את השיער מכל השמנים והמוצרים שהיו לכם על הראש לפני כן, והפעם השנייה היא כדי שהשמפו יעשה את מה שהוא אמור לעשות".

סדרת הציוצים שלה

אישה חופפת את השיער. Giphy
האם תתחילו לחפוף אחרת?/Giphy

ידעתם שצריך לחפוף פעמיים?

ברור
לא היה לי מושג!
נשמע לי טיפשי
1421 משתתפים

פליסיטי מוסיפה כי: "כמו כן, כשחופפים בשמפו - עסו אותו על הקרקפת, וכשאתם שוטפים במים הוא יעבור גם במרכז ובקצוות השיער. בנוסף, כשאתם משתמשים במרכך, שימו אותו רק על מרכז השערות והקצוות, והשתמשו באצבעות או במסרק רחב שיניים כדי לפתוח את השיער - בזמן שהמרכך עליכם. הדבר החשוב הנוסף הוא לא לחפוף יותר מפעמיים או שלוש בשבוע, כי אחרת החפיפה רק תהרוס את השיער שלכם".

עוד בוואלה!

חשבתם שזה אובייס? כך תתקלחו נכון

לכתבה המלאה

נראה שעבור כמה מהאנשים שנחשפו לטיפים שלה התוצאות היו מיידיות, כשמגיבה אחת כתבה: "ראיתי את זה אתמול, והחלטתי לנסות את שיטת החפיפה הכפולה כששטפתי את השיער שלי היום, תודה לך! השיער שלי מרגיש טוב יותר עכשיו, ואני לא מאמינה איזה שינוי זה עשה, אני בת 26 ורק עכשיו הבנתי איך לחפוף הודות לציוץ שלך". אחרת כתבה לה: "זה העיף לי את המוח. זה חלק מהדברים שצריכים ללמד בבית ספר", ושלישית הוסיפה: "ככה צריכים לשטוף את הפנים גם. קודם כל להוריד את כל המייקאפ/שמן/קרם הגנה, ופעם שנייה כדי לנקות את העור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully