וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן האולטימטיבי שיגלה באיזו תדירות עליכם לחפוף את השיער

25.4.2019 / 0:00

תדירות החפיפה לא תלויה רק בהמלצות המומחים - אלא גם בסוג השיער ואורח החיים. בחנו את עצמכם וגלו האם חפיפה יומיומית טובה לכם, או שמא כדאי שתקפידו על מרווחים של כמה ימים בין חפיפה לחפיפה

FUNNY PRANKS TV

אנשים רבים נמנעים מחפיפה יומיומית של השיער בטענה שהוא נראה טוב יותר יום או יומיים לאחר החפיפה. אולם, אלה שטוענים שהשיער דואג לנקות את עצמו גם אם לא תחפפו אותו - לא מדייקים כלל. שמעתם פעם על איבר אחר בגוף שמתנקה אם לא שוטפים אותו? הטריקולוגית אנאבל קינגסלי הסבירה לדיילי מייל שתאי עור מתים בגוף מוסרים מאיתנו בזמן שאנחנו לובשים ופושטים בגדים - אולם תאי קרקפת מתים פשוט נשארים על הראש - ועל כן החפיפה חשובה לנו. אולם, כשזה מגיע לתדירות השטיפה, גם אנשי המקצוע חלוקים בדעתם. חלק טוענים שיש לחפוף את השיער מדי יום, בעוד אחרים עומדים על כך שחפיפה מוגזמת של השיער מייבשת אותו ומקשה על עיצובו. אם כך, מהי תדירות החפיפה הנכונה?

התשובה תלויה במספר גורמים. חלקה תלוי בבחירה האישית שלנו: "חלק מלקוחותינו אוהבים את התחושה של שיער שעבר שטיפה", אמרה זואי אירווין, מנהלת קריאייטיב בג'ון פרידה, "אולם, לרוב השיער נראה במיטבו לאחר שעבר חפיפה ופן לילה קודם לכן. הוא פשוט זקוק לתקופת התאקלמות לפני שיוצאים איתו לדרך". לדבריה, נשים רבות עושות חפיפה ופן באופן מקצועי פעם בשבוע ושומרות על השיער בין לבין באמצעות מוצרי הסטיילינג וטיפוח השיער הרבים שמוצעים בשוק. "לרוב הנשים אין את הזמן לחפוף ולייבש את השיער מדי יום, בטח שלא באופן מקצועי, אז אולי הן יעשו פן ויעצבו אותו עם ספריי או קרם ביום הראשון, יוסיפו מוצרי סטיילינג אחרים ביום השני ואז ביום השלישי כבר יעשו צמה".

חלקה השני של התשובה תלוי ברצון לשמור על טיב השיער והקרקפת. במקרה זה ישנם מספר גורמים המשפיעים על תדירות החפיפה המומלצת, החל מצבע השיער וגזרתו ועד גילכן ורמת הלחץ שאתן שרויות בו מדי יום. בחלק הזה אנו ניגע בשאלון שיגלה אחת ולתמיד מהי תדירות החפיפה הנכונה לכל אחד מכם באופן אינדיבידואלי. ענו על השאלות, כתבו את מספר הנקודות שצברתם בכל שאלה, סכמו - ומצאו את התדירות המומלצת עבורכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחפוף שיער זה חשוב. השאלה היא כל כמה ימים כדאי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully