וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הפשוט הזה שתעשו עם היד שלכם יסייע לכם להירדם תוך דקות

11.6.2022 / 23:38

רופא שחולק עצות בטיקטוק כדי לעזור לאנשים להתגבר על בעיות יומיומיות הפנה לאחרונה את תשומת לבנו לשיטה שעוזרת להירדם במהירות, ממש בתוך דקות - וזה מצחיק כמה שזה פשוט

רופא חושף טריק להירדמות מהירה/YoungerYouDoc

הרשת מלאה בטיפים להירדמות מהירה, שעל חלקם גם המלצנו לכם כאן אצלנו. אולם, מרביתם דורשים מיומנות וכוללים מספר שלבים, שעד שאתם לומדים כיצד לעשות את זה נכון, אתם נרדמים גם ככה (זו גם שיטה - לעייף אותנו בשיטות להירדמות). אולם, הטכניקה הבאה ששותפה בידי רופא פופולרי בטיקטוק לא תדרוש מכם שום תרגול ושום מאמץ. זה כל כך קל ופשוט שמהר מאוד תגלו האם זה עובד עליכם או שלא. הרופא המדובר טוען שזה בהחלט עובד ולאור העובדה שיש לו יותר מ-100 אלף עוקבים שסומכים על הטיפים שלו - כנראה שיש לנו סיבה להאמין בכך.

הרופא המכונה בטיקטוק YoungerYouDoc וטוען שהוא "מלמד אנשים להיות הגרסה הצעירה ביותר של עצמם" שיתף סרטון בו הוא נוגע במספר בעיות יומיומיות כגון לחץ, גמישות ונדודי שינה. לגבי האחרון הוא טוען שבעזרת עיסוי קל באזור שבפרק כף היד - תוכלו להירדם תוך דקות ספורות.

בסרטון הוא מראה כיצד לעשות את זה: "כל מה שאתה צריך לעשות זה לעסות את האזור הזה שעל פרק כף היד במשך 2 או 3 דקות".

תראו כמה פשוט:

הסרטון צבר רבע מיליון צפיות ומאות תגובות מפרגנות. "סרטון נהדר. אני אוהב את כל הטיפים שלך, אבל הפעם קשה להאמין כמה זה מעשי ופשוט. אין עליך", כתב אחד ואחר הוסיף: "טוב לדעת. אני לגמרי הולך לנסות את זה בפעם הבאה שאתקשה להירדם. תודה על השיתוף".

הנה עוד כמה טיפים בריאותיים שלו:

אז למה זה עובד?

בתשובה לשאלות שעלו בתגובות לסרטון, הדוקטור הסביר שבשורש כף היד יש נקות לחיצה, שנקראת גם "נקודת אקופרסורה" שהודגשה במספר מחקרים, כולל ברפואה סינית.

אז למה טכניקת העיסוי הזו עובדת? האם זה ביולוגי, או סתם עוד טכניקת מיקוד מדיטטיבי? לדברי ד"ר שרי אות', מייסדת של מרפאת דיקור סיני בניו יורק הנשענת על נקודות לחץ כדי לרפא ולהפיג מתחים, הנקודה על פרק היד היא למעשה אחת מכמה נקודות לחץ שעזורות לשינה. "ישנן ארבע נקודות אקופרסורה שמתחילות בצד הזרת של קפל שורש כף היד ונעות במעלה האמה הפנימית", היא הסבירה ומציינת שהן נקראות נקודות הלב 4, 5, 6 ו-7 ומשמשות בדרך כלל להרגעת הנפש להקלה על מתח - הכל רק על ידי עיסוי שלהן. "הן טובות לנדודי שינה וזה מצוין לשפשף אותן לפני השינה", היא אמרה, "נקודות אלה משמשות בדרך כלל רופאי דיקור לטיפול בבעיות שינה, קצב דפיקות לב ובבעיות נפשיות כמו דיכאון וחרדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully