וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רופאת עור וזו הסיבה שאתן חייבות להפסיק לעשות מניקור"

1.5.2022 / 23:40

אתן מבקרות אצל המניקוריסטית לפחות פעם בחודש? רופאת עור מלונדון דורשת שתפסיקו, או לפחות תשתמשו באמצעי זהירות כי המניקור הורס לכן את הידיים. הנה כל הסיבות שלה לבטל או לדחות את התור הקרוב

טיפים לשמירה על עור הידיים/dermatology.doctor

אם אתן אוהבות לעשות ציפורניים, בין אם זה אקריליק או ג'ל, אתן חייבת להקשיב לנו רגע. רופאת עור מלונדון דיברה בפתיחות על הנזק שהמניקור הקבוע שלכן עושה לציפורניים ולידיים - נזק שיגרום לכן לבטל או לפחות לדחות את התור הקרוב אצל המניקוריסטית.

רופאת העור ד"ר אדל פנתה לטיקטוק כדי ליידע אנשים על השלכות המניקור על הידיים שלנו. היא שיתפה סרטון עם הכיתוב "זה מה שאתן צריכות לדעת על מניקור", והסבירה שקרני UV ממניקור ג'ל יכולות להאיץ את תהליך ההזדקנות של העור. אם אתן לא רוצות שהידיים שלכן ייראו זקנות ומקומטות, אולי כדאי להימנע מנסיעה תכופה למניקוריסטית. יש לה פתרון לבעיה הזאת: "טיפ: שימו כפפות SPF או UPF להגנה על עור הידיים".

צפו בהסבר המלא שלה:

לד"ר אדל יש עוד שתי בעיות הנוגעות לציפורניים. לדבריה שימוש בלק אדום יכול לשנות את צבע הציפורניים, אז אם אתן לא רוצות שהציפורניים הטבעיות שלכן ייראו צהובות - העצה של ד"ר אדל היא לשים ציפוי בסיס נוסף.

אם אתן מאלו שמבקרות פעמים תכופות יותר אצל המניקוריסטית, ודאי שמתן לב שהציפורניים הטבעיות שלכן נשחקות ונעשות דקיקות יותר. ד"ר אדל מציינת בסרטון: "מניקור חוזר יכול לדלל/להזיק לציפורניים". כדי לשמור על ציפורניים חזקות ובריאות למראה, היא הדגישה את החשיבות של לקיחת "הפסקות" בין ביקור לביקור.

הסרטון של ד"ר אדל צבר עשרות אלפי צפיות ועוד כמה אלפי לייקים. שכנע אתכן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully