וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם או בלי פיג'מה? זו הסיבה הדוחה שבגללה אסור לישון ערומים

21.9.2021 / 23:42

רופא ומנתח פלסטי עורר ויכוח סוער בטיקטוק לאחר שחשף מדוע לדבריו אסור לנו לעולם להיכנס למיטה בעירום מלא, אלא אם כן זה לסקס - אך יש גם יוצאים מן הכלל

רופא מסביר מדוע לא כדאי לישון בעירום/@tonyyounmd

ד"ר אנתוני יון שם קץ למחלוקת עתיקת היומין האם כדאי או לא כדאי ללכת לישון עירומים. לא רק שהוא טוען שלא כדאי לנו ללכת לישון עירומים - הוא אפילו מתעקש שנשים עלינו פיג'מה, או לפחות תחתונים, כשאנחנו נכנסים למיטה. הסיבה שלו לכך לא נעימה במיוחד אז המשיכו לקרוא רק אם אתם לא עם אוכל בפה כרגע.

ד"ר אנתוני יון, המכונה בטיקטוק tonyyounmd, שם הוא משתף את 5 מיליון העוקבים שלו בטיפים בריאותיים מפתיעים - כמו זה האחרון בו הוא ממליץ על אכילה של כפית חמאת בוטנים לפני השינה להירדמות מהירה, פרסם סרטון קצר בו הוא מסביר מדוע אסור לנו לישון עירומים - והסיבה לכך היא שמירה על היגיינה.

לדברי הד"ר, שעובד כמנתח פלסטי בארה"ב, הסיבה לחשיבותה של הפיג'מה היא הצורך הבלתי נמנע שלנו להפליץ, גם בזמן השינה. הוא מסביר בסרטון: "האדם הממוצע מפליץ 15-25 פעמים ביום וזה עשוי לקרות בזמן שאתם ישנים. מחקר מדעי מוכיח שבכל פעם שאתם מפליצים, אתם מפזרים כמות זעירה של חומר צואתי. זה נכון, גם אם זו לא צואה נראית לעין. אותו מחקר מראה שהתחתונים שלכם ילכדו את כל החלקיקים האלה (אפקטיבי ב-100 האחוזים), אז למען הפרטנר שלכם למיטה - לכו לישון עם תחתונים". ד"ר אנתוני מוסיף כיתוב על המסך: "ותחליפו סדינים בתדירות קבועה, חיות מטונפות!".

ד"ר אנתוני יון מסביר מדוע אסור לנו ללכת לישון עירומים. Tiktok/tonyyounmd, צילום מסך
הידעתם?/צילום מסך, Tiktok/tonyyounmd

מאז פרסום הסרטון, הוא צבר יותר מ-10 מיליון צפיות ו-777 אלף לייקים. נשים רבות טענו בתגובות שן דווקא ההתבקשו בידי הגניקולוג שלהן ללכת לישון בלי תחתונים למען בריאותן. במקרה הזה השיב להן ד"ר אנתוני: "נשים, אם הגינקולוג שלכן אומר לכן לישון בלי תחתונים אז תקשיבו לו. גברים, שימו תחתונים לפני השינה".

צפו בהסבר המלא שלו:

@tonyyounmd

Why you should never sleep without underpants! ##learnontiktok ##tiktokpartner ##sleep ##shart ##fart

♬ Pumpkins - Clutch

אחרים בתגובות התבדחו על הנושא. "15-25 פעמים ביום? לפחות אני מצטיין בתחום אחד", כתב אחד ואחר הוסיף: "המיטה שלי - הבחירה שלי". משתמשת שלישית כתבה: "עכשיו אשן לבד עד סוף חיי" ואחרת הוסיפה: "אני מניחה שבעלי ואני פשוט נמשיך להפליץ אחד על השנייה". אדם נוסף כתב: "תקשיב, הפלצתי באושר לתוך המצעים שלי במשך 39 שנים. אתה לא הולך לשנות עכשיו את החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully