וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט והגאוני שיעזור לכם להפסיק לחשוב יותר מדי

26.8.2021 / 0:01

מומחה לתקשורת בינאישית הסביר כיצד אפשר להרגיע את המוח ממחשבות רק באמצעות תזוזת העיניים, וזה ממש קל ויש לזה גם הסבר פסיכולוגי. האם זה עובד? 7 מיליון אנשים צפו בזה והתלהבו

תרגיל פסיכולוגי שיעזור לכם להפסיק לחשוב יותר מדי/@davidjpphillips

האם אתם מאלו שלוקח לכם הרבה זמן לחשוב על כך פרט קטן בחייים וגם מודאגים מדברים קטנים? ובכן, אם אתם רוצים להרגיע את המוח שלכם מעט, מסתבר שיש טריק ממש פשוט כדי לעשות את זה. קואצ'ר שבדי מצליח ומומחה לתקשורת בין אישית, דייויד ג'יי.פי פיליפס, הצליח לצבור מעל 7 מיליון צפיות לסרטון שהוא העלה לטיקטוק ובו לטענתו טריק פסיכולוגי שעוזר להמנע מחשיבת יתר.

בסרטון הוא מסביר כיצד בפשטות אפשר להתגבר על חשיבת יתר באמצעות מבט העיניים: "הנה טריק פסיכולוגי פשוט שאתם לא תאמינו שעובד עד שאתם ממש תנסו אותו והוא פשוט, סופר פשוט", הוא אמר. אז מה הטריק אתם שואלים? לדבריו אתם צריכים פשוט לשמור את העיניים שלכם מקובעות וללא תזוזה.

צפו בסרטון שלו

"אל תזיזו את העיניים, משום שבכדי שהמוח שלכם יחשוב וישלוף זיכרונות, העיניים צריכות לזוז ואם אתם לא מזיזים אותן, אתם לא תוכלו להרהר כמו שבדרך כלל אתם עושים", הוא הסביר, "זה כל כך עוצמתי, אתם חייבים לנסות את זה".

אלפים הגיבו לפוסט הזה והרוב התלהבו. "חבל שלקח לי 37 שנים לדעת את זה!", כתב אחד, "המוח שלי מתפוצץ, זה עובד וזה מסביר למה לאנשים יש בעיה להסתכל לך בעיניים כשהם משקרים לך", כתב עוד מגיב

אחד מעוקביו שהוא פסיכולוג מיהר לחזק את דבריו וכתב: הוא צודק. אני מטפל ב- EMDR (עיבוד מחדש והקהיה באמצעות תנועות עיניים), ואכן אי הנעת העיניים ממזערת את פעולת העיבוד של המוח והמחשבות המיותרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully