וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שאסור לכם לצחצח שיניים אחרי ארוחת הבוקר

30.8.2021 / 0:02

אם אתם מאלה שנהנים ממנת דגני הבוקר לפני צחצוח השיניים - כדאי שתפסיקו. רופאת שיניים אהודה בטיקטוק מסבירה מדוע זו טעות לצחצח שיניים רק אחרי ארוחת הבוקר

זו הסיבה שאסור לכם לצחצח שיניים אחרי ארוחת הבוקר/TIKTOK / annapetersondental

כולנו יודעים עד כמה זה חשוב לדאוג לבריאות השיניים והחניכיים שלנו - שזה אומר לצחצח שיניים פעמיים ביום ולהשתמש במי פה וחוט דנטלי. אולם, רבים נוהגים לצחצח שיניים רק לאחר ארוחת הבוקר במחשבה שכך הם מסירים מהשיניים את שאריות דגני הבוקר שאכלו. אם אתם גם מאלה שפוסחים על הצחצוח של רגע ההשכמה לטובת צחצוח מאוחר יותר - תפסיקו. רופאת שיניים שזוכה להרבה אהדה בטיקטוק הסבירה בסרטון קצר מדוע אסור לכם לאכול לפני שאתם מצחצחים שיניים.

רופאת השיניים אנה פיטרסון טוענת בפני כ-52 אלף העוקבים שלה שחשוב תמיד לצחצח שיניים לפני ארוחת הבוקר מהסיבה שפעולה הפוכה עלולה לפגוש בשן. "האם ידעתם שאסור לכם לצחצח שיניים אחרי ארוחת הבוקר? תמיד לפני. יש לכך שתי סיבות", היא אומרת בסרטון, "כשאתם אוכלים ארוחת בוקר, הפה שלכם הופך לחומצי, אז מה שאתם עושים בעצם בצחצוח השיניים לאחר ארוחת הבוקר הוא להחדיר את החומצה לתוך השן ולשחוק את האמייל". הסיבה השנייה, לדבריה, היא ש"צחצוח לפני ארוחת הבוקר מגן על השיניים שלכם מכל דבר שאתם הולכים לאכול בהמשך".

הנה ההסבר המלא שלה:

מתי אתם מצחצחים שיניים בבוקר?

לפני ארוחת הבוקר
אחרי ארוחת הבוקר
גם וגם
2414 משתתפים

הסרטון שלה זכה ליותר מ-1.5 מיליון צפיות ו-2,200 תגובות בטיקטוק. בעוד חלק התנגדו להצעה ("אבל אז יהיה לי דגני בוקר בטעם משחת שיניים"), אחרים הבטיחו לשנות את הרגלי הצחצוח שלהם. אחד כתב: "וואו, אני תמיד מצחצח שיניים אחרי האוכל. טוב לדעת" ואחר הוסיף: "למה אף אחד מעולם לא דיבר איתנו על הגיינת הפה? זה דברים שצריכים ללמד בבית הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully