וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שרובנו צחצחנו שיניים לא נכון כל החיים

10.7.2021 / 23:21

בטוחים שאתם מצחצחים שיניים מצוין? ובכן, המאמר הבא יגרום לכם להבין שאתם עושים כמה טעויות קריטיות שעליכם לתקן בדחיפות. וגם: כל כמה זמן צריך להחליף מברשת? התשובה בפנים

מברשת השיניים מכילה חיידקי צואה, הרפס וצהבת/מערכת וואלה!

יש פעולות בחיים שאנחנו עושים אותן כל כך הרבה ובטוחים שאנחנו עושים אותן נכון. אלא שהכתבה הבאה תגרום לכם לחשוב שוב על טכניקת צחצוח השיניים שלכם.

על פי ה"סאן" הבריטי, מסתבר שאנחנו עושים טעויות קריטיות כשאנחנו מצחצחים את השיניים, אך אנחנו לא מודעים אליהן. ראשית, האחיזה של המברשת חשובה מאוד ורובנו טועים בה כאשר אנחנו אוחזים את המברשת חזק מדי בתקווה לקבל תוצאה טובה יותר. יש לוודא שאתם מחזיקים את המברשת בעדינות כדי לא להיות אגרסיביים מדי עם האמייל שמצפה את השיניים שלכם.

גיף צחצוח שיניים. Giphy
תחזיקו את מברשת השיניים בעדינות./Giphy

כעת, אתם צריכים לחשוב שוב על תנועת הזרוע שלכם. אם אתם מצחצחים את השיניים שלכם כאילו שאתם משפשפים כדי לנקות משהו - סימן שאתם מפעילים יותר מדי לחץ. זה יכול לגרום לנזק לשכבת האמייל של השיניים וגם לנסיגת חניכיים. נסו גם לשנות את הזווית של האחיזה כדי שתהיה עדינה יותר. אם אתם לא מצליחים להמנע מצחצוח חזק מדי - זה הזמן לעבור למברשת עם ידית בעלת זווית - מה שיקל על הלחץ על השיניים.

עוד בוואלה!

צחצוח שיניים לתינוקות ופעוטות: הנחיות חדשות להורים

לכתבה המלאה

כעת, תבדקו גם את מברשת השיניים שלכם ותוודאו שהיא לא ישנה מדי. אם הזיפים שלה נראים פרומים ושחוקים - הגיע הזמן להחליף מברשת. ככל שהמברשת יותר ישנה, כך פעולת הצחצוח פחות אפקטיבית וזה מסוכן לשיניים שלכם. לפי המומחים, יש להחליף מברשת שיניים כל ארבעה חודשים כדי להבטיח את יעילותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully