וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא שיניים מזהיר: "יש לכם טונה של חיידקים על מברשת השיניים. זו הדרך הנכונה לנקות אותה"

6.1.2021 / 0:00

רופא שיניים שהפך לכוכב טיקטוק חולק טיפים מפתיעים עם כ-300 אלף העוקבים שלו, כשבאחד שזכה למיליוני צפיות הוא מגלה מהי הדרך הנכונה לנקות את מברשת השיניים כדי להיפטר מכל החיידקים - ולא, לשטוף אותה בזרם המים זה בכלל לא מספיק

רופא שיניים מדגים איך לנקות בצורה נכונה את מברשת השיניים/@dr.m_

אם אתם חושבים שזה מספיק לשטוף את מברשת השיניים שלכם במים לפני ואחרי כל שימוש - אתם טועים. רופא שיניים שהפך לכוכב טיקטוק טוען ששטיפת מברשת השיניים במי ברז אינה מספיקה וכי כדאי שנלמד כיצד לנקות אותה נכון, כי בכל רגע נתון חוגגים על המברשת שלנו יותר ממאה מיליון חיידקים.

צוות My Job Quote ביצע חיפוש ברשת אחר טעויות הניקיון הגדולות ביותר שאנחנו עושים בחדר האמבטיה והגיע למסקנה שאחת הטעויות הכי נפוצות שלנו היא העובדה שאנחנו לא מנקים מספיק טוב את מברשות השיניים שלנו. הם השתמשו בסרטון טיקטוק של רופא השיניים המכונה ד"ר M, ששמו האמיתי סוהיל מוהודין, כדי להראות כיצד יש לעשות את זה נכון. מחקר שערכה אוניברסיטת מנצ'סטר מצא כי מברשת השיניים מהווה בית ליותר ממאה מיליון חיידקים. ד"ר M ציין זאת בסרטון שלו כשכתב: "האם ידעתם שמברשת השיניים שלכם טומנת בחובה טונה של חיידקים?! ככה תנקו אותה ותשמרו על בריאותכם".

סוהיל מוהודין (ד"ר M), רופא השיניים שהפך לכוכב טיקטוק. Tiktok/Dr.M_, צילום מסך
סוהיל מוהודין/צילום מסך, Tiktok/Dr.M_

בסרטון הוא מדגים את הדרכים הנכונות לניקוי מברשת השיניים. באופן יומיומי הוא ממליץ לשטוף את ראש המברשת במים חמים וסבון ולוודא שהסרתם כראוי את כל הסבון. את זה אולי חלקכם עושים, אבל את הצעד השני שלו סביר להניח שלא. ד"ר M ממליץ לבצע חיטוי של המברשת מדי חודש. לשם כך הוא מערבב כפית אחת של מי חמצן 3% בכוס מים (237 מ"ל) ומניח את מברשת השיניים שלו בכוס להשריה למשך הלילה לפני שהוא שוטף אותה בבוקר למחרת. לחלופין, מציע הד"ר, ניתן להשרות את מברשת השיניים במי פה אנטי בקטריאליים, במים עם טבליות מומסות לניקוי שיניים תותבות או בכוס מים עם שתי כפיות סודה לשתייה.

צפו בסרטון:

@dr.m_

Throwback to the advice that started my Tik Tok journey! ##dentist ##learnontiktok ##tiktokpartner

♬ Obnimi - Callmearco Remix - mattia

יותר מ -161 אלף איש אהבו את הסרטון של ד"ר M ורבים הודו לו על שיתוף הטיפ. אחד כתב בתגובה: "זה חדש בשבילי. מעולם לא חשבתי על זה, אבל זה נשמע הגיוני לגמרי. תודה, דוקטור". אחר אמר: "זה סרטון נהדר! בהחלט הולך לשתף את המידע הזה!". "טוב לדעת," ענה אדם שלישי. אחרים תהו מדוע איש מעולם לא עדכן אותם בפרט המידע הכל כך חשוב הזה. חלק אמרו שהם פשוט מחליפים מברשת שיניים שלהם כפי שמומלץ. אחד כתב: "זאת אומרת, חשבתי שאנחנו פשוט אמורים להחליף אותן. אני מחליף את שלי כל ארבעה עד שישה שבועות". מישהו השיב לו וכתב: "אתה אמור להחליף אותן, אבל אתה גם צובר חיידקים על המברשת מדי יום, אז זו דרך טובה לנקות אותן עד שתקנה חדשה".

הנה עוד כמה מהטיפים שלו:

שלושה מאכלים שעוזרים להלחם בעששת

@dr.m_

Why does this song make me happy?! ##dentist ##cavities

♬ Shower - Becky G

בכמה משחת שיניים צריך להשתמש?

מה מצהיב יותר את השיניים - קפה או תה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully