וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה הזו קיבלה איומי רצח רק כי חשפה כמה השמינה בסגר

29.12.2020 / 0:09

כוכבת הטיקטוק קלואי קסנדריה חשפה בפני 250 אלף העוקבים שלה כיצד השמינה בתקופת הסגר כדי לעודד דימוי גוף חיובי בקרב נשים במצבה - אך חטפה על זה מבול של תגובות קשות, כולל איומי רצח

קולאי ספגה איומים בגלל תמונות לפני ואחרי הקורונה/chloe_xandria

לכוכבת הטיקטוק קלואי קסנדריה באמת מגיעות מחיאות כפיים. בעוד רובנו מנסים להסתיר את הקילוגרמים העודפים שהתווספו לנו מאז מרץ האחרון, זאתי פרסמה בפני 250 אלף העוקבים שלה בטיקטוק בדיוק כמה היא השמינה בשנה הארורה הזאת וחשפה תיעוד "לפני" ו"אחרי" של הבטן שלה. קלואי עשתה זאת במטרה לעודד דימוי גוף חיובי אצל נשים שנמצאות במצבה ומתביישות לחשוף את תופעות הלוואי של הסגר, אך במקום זאת היא חטפה מבול של תגובות קשות מצופים - כשחלק אף שלחו לה לא פחות מאיומים לרצח.

בפוסטים הבאמת מרגשים של קלואי, ניסתה הכוכבת האמריקנית לעודד נשים שלא לחוש אשמה על העלייה המתבקשת במשקל בחודשים האחרונים ושיתפה בסרטון של השינוי שחל אצלה מאז ינואר האחרון. על הסרטון היא כתבה: "בחרתי להעריך את הגוף שתמך בי במהלך המגפה העולמית".

צפו בקטע:

והנה עוד אחד:

קלואי חשפה בעבר כי סבלה מהפרעת אכילה ולכן בניסיון "לנרמל את מידות הגוף הנורמלי", היא הציגה את גופה המלא יותר בהשוואה לגזרה שלה בתחילת 2020. בתמונת הסלפי שלה במראה היא לובשת קרופ טופ ורוד ומכנסי ג'ינס קרועים. בהמשך היא מרימה את חולצת הטריקו שלה וחושפת את הבטן שגדלה לה.

הסרטון נגע ללב עוקביה והוא זכה ליותר משני מיליון צפיות ב-24 השעות הראשונות לפרסומו, אך קלואי חשפה גם כי "טרולים אכזריים" השיבו לה בתגובות קשות ואף שלחו לה איומי רצח. בסרטון שני היא סיפרה: "קיבלתי איומי רצח רבים על הפוסט הזה, כמו גם כל כך הרבה תגובות מגעילות עליי ועל משפחתי. סגרתי את האופציה להגיב לסרטון שלי. אני רוצה להודות לכולכם שהראתם לי כל כך הרבה אהבה ותמיכה. אמשיך להילחם כדי לנרמל את כל סוגי הגוף".

קלואי גם פרסמה צילומי מסך של התגובות המגעילות שקיבלה מאנשים זרים בעמוד האינסטגרם שלה. טרול אחד כתב: "מה זה לעזאזל השינוי הזה". אחר הגיב: "השתמשת בסגר כתירוץ להיות שמנה דובה. גוף מכוער". גבר אחר צילם את עצמו מגיב לסרטון שלה וכתב שישתמש בו כמניע לרוץ להתאמן.

תמונות "לפני" ו"אחרי"

קלואי חושפת שקיבלה איומי רצח

קלואי קסנדריה חושפת שקיבלה איומי רצח על הסרטון שפרסמה. Chloe_xandria/TikTok, צילום מסך
קלואי קסנדריה חושפת שקיבלה איומי רצח על הסרטון שפרסמה/צילום מסך, Chloe_xandria/TikTok

קלואי לא חשפה כמה עלתה במספרים, אך בפוסט אחר שלה היא הצהירה שהיא מרגישה הרבה יותר בנוח עכשיו מאשר בתקופה בה הייתה רזה יותר. לצד התמונות שלה "לפני" ו"אחרי" העלייה במשקל, היא כתבה: "מימין זה הגוף שלי לאחר שישה חודשי הסגר ואחרי שהסמסטר האחרון שלי נלקח ממני, אך מבחינה נפשית אני במקום הרבה יותר טוב. אולי גם העלת כמה קילוגרמים בסגר, אבל תזכרי לפרגן לעצמך קצת. לפעמים אוכל שימש עבורי סוג של נחמה. דרך אפייה וטעימות של מתכונים חדשים הצלחתי לנחם את עצמי בתקופות קשות. המידה שלך ומה שאת אוכלת לעולם לא יקבעו את הערך שלך, אך הלך הרוח שלך בהחלט כן".

היא פתחה את הנושא גם בסטורי שלה באינסטגרם, שם היא דיברה על הסיבה שהחלה לשתף תמונות של הגזרה החדשה שלה. היא כתבה: "חשבתי שאם אראה כמה מלאה ובטוחה אני, תהיה לזה השפעה טובה על נשים אחרות במצבי והן יפסיקו לתת לדעות של אחרים להשפיע על האופן שבו הן חושבות על עצמן. במקום להתרכז במספר שעל המשקל, התרכזי בדברים אחרים - כמו מה הגוף שלך עשה בשבילך, איך הוא נשא אותך במהלך החיים וכל הדברים הפיזיים שהוא עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully