וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בבקבוק שאדל מחזיקה ואיך זה קשור לדיאטה שלה?

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 9:47

בתמונות שהתפרסמו בסופ"ש האחרון נראית הזמרת אדל כשהיא מציגה גזרה חטובה למדי. חדי העין (אנחנו למשל) הבחינו שהיא מחזיקה בידה בקבוק עם נוזל ירוק. יצאנו למשימת בילוש כדי להבין מה יש שם, והאם זה קשור לקילוגרמים שירדה? אלה הממצאים שלנו

אדל עם ניקול ריצ'י/אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון התפרסמו תמונות של הזמרת אדל במשחק NBA כשהיא מציגה לא רק גזרה מדהימה וטעם משובח בבגדים, אלא גם בקבוק עם נוזל ירוק אליו הייתה צמודה במהלך כל המשחק. הבקבוק העלה את חשדנו, וכמו כל מדור בריאות שרוצה להביא את הנתונים הכי חשובים לקוראיו ניסינו לבדוק מה בדיוק יש לה שם, והאם זה קשור לעשרות הקילוגרמים שירדה בשנתיים האחרונות?

זה ידוע שאדל מקפידה כבר שנים על שגרת אימוני פילאטיס ומשלבת בזה גם אימונים עם משקלים גבוהים בחדר הכושר, כך שאין ספק שיש לא מעט עבודה פיזית מאחורי הגזרה החדשה. עם זאת, יודע כל מי שאי פעם ניסה לרדת במשקל, שכושר לבדו לא עושה את העבודה, וכדי לרדת במשקל יש צורך גם בשינוי תזונתי.

כאן נכנסת הדיאטה שאדל אימצה כבר ב-2017 ונקראת דיאטת הסירטפוד, שמבטיחה ירידה ממוצעת של כ-3 ק"ג בשבוע ומבוססת על סירטואינים - חלבונים שרמות גבוהות שלהם נמצאו כתורמות לאריכות חיים ולשיפור בבריאות - בשילוב עם תפריט מוגבל בקלוריות. הדיאטה מבוססת על מאכלים שמעוררים סירטואין, מגבירים את חילוף החומרים בגוף ומונעים מצבים דלקתיים. ופה נכנס לתמונה, תרתי משמע, הבקבוק הירוק שאדל אוחזת בידה.

אדל. GettyImages
נראית מדהים. אדל מחזיקה בבקבוק ירוק חשוד/GettyImages

אז מה יש בפנים? האפשרות הסבירה ביותר היא שמדובר בשייק ירוק שמורכב מקייל ופטרוזיליה - חלק מהמאכלים שמותר לאכול בדיאטת הסירטפוד - שמלווה כמעט כל ארוחה בדיאטה הקפדנית הזו. אפשרות שנייה היא שמדובר בתה ירוק, שכן על פי השיטה, מומלץ לשתות תה ירוק כשלוש פעמים ביום.

עוד מאכלים שתמצאו בדיאטת הסירטפוד: ברוקולי, זיתים, בצל, קקאו ומוצריו (כגון שוקולד מריר המכיל אחוזי קקאו גבוהים), יין אדום, רימון, שמן זית, שמן דגים, מרק מיסו, אוכמניות, דגים העשירים באומגה 3 כגון הרינג וסלמון, סויה ומוצרי טופו, פירות הדר, תה ירוק, תפוחים ועוד.

איך הדיאטה עובדת?

בימיה הראשונים של הדיאטה, היא כוללת מספר נמוך מדי של קלוריות (כ-1,000 קלוריות בלבד) וכוללת משקאות ירוקים וארוחה מאוזנת אחת בלבד. דוגמה לארוחה בדיאטה זו כוללת דג סלמון אפוי, ברוקולי מאודה, סלט קייל בתוספת שמן זית, שייק ירוק הכולל תפוח, פטרוזיליה ופירות הדר.

לאחר מכן כמות הקלוריות עולה לכ-1,500 קלוריות והיא כוללת שני משקאות ירוקים ושתי ארוחות מאוזנות. ההסבר הניתן להפחתה הדרסטית בצריכת הקלוריות בימים הראשונים, הוא הכנסת הגוף למצב מצוקה, הגורם להפעלת מנגנון של הפרשת הסירטואין.

יתרונות לצד חסרונות

מצד אחד המזונות הכלולים בדיאטת הסירטפוד הם מזונות עשירים בוויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ורכיבים רבים אחרים הידועים בחשיבותם ובתרומתם לתזונה מאוזנת ובריאה. מהצד השני, הדיאטה נפתחת במספר ימים הכוללים קצובת קלוריות נמוכה מדי. הגבלה קלורית עלולה להוביל לחסר תזונתי ולירידה לא מבוקרת במשקל וכך לגרום לנזק בריאותי. לכן, חשוב שבניית התפריט תתבצע על ידי גורם המוסמך לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully