וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש הזה אכל שתי פרוסות לחם ואז הדבר המוזר הזה קרה

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 11:37

גבר צעיר לקח מאחותו כיכר לחם ואכל ממנה שתי פרוסות כמה שעות לפני שהלך לראיון עבודה. עד כה הסיפור הזה נשמע משעמם. אבל מה שקרה בריאיון העבודה בעקבות הארוחה הקטנה שלו, צריך להדליק לכם נורות אדומות

מסתבר שאתם צריכים להזהר עם חלק מהמאכלים שאתם אוכלים, ואנחנו לא מתכוונים לדיאטה. על פי דיווח שמגיע מאנגליה גבר נכשל בבדיקת סמים בראיון עבודה לאחר שאכל לחם פרג. אחותו, דניאל צ'קלי, פרסמה אזהרה בפייסבוק בתחילת החודש בטענה כי בדמו של אחיה נמצא אופיום, למרות שהוא פוחד מזריקות ומשככי כאבים.

"זה חשוב שכולם יהיו מודעים לדבר הזה. אחי הלך היום לראיון עבודה והיה צריך לעשות בדיקת סמים. הוא נכשל אחרי שנמצאה לו נוכחות לו אופיום בדם", כתבה. כשהסבירה מה עלול היה לגרום לו להיכשל במבחן, היא סיפרה שהוא ביקר אותה יום קודם ולקח איתו הביתה לחם קנוי המכיל זרעי פרג.

בייגל עם פרג. ShutterStock
סכנה? בייגל עם פרג/ShutterStock

לדבריה הוא אכל כמה פרוסות של הלחם טרם הריאיון ולמרות כן, אחותו הוסיפה כי המעסיק לא האמין שהבדיקה החיובית של אחיה היא תוצאה של אכילת הלחם. "אל תאכלו לחם זרעים עם פרג, אפילו יומיים-שלושה לפני בדיקת סמים", הזהירה.

עוד בוואלה!

לא רק בפורים: כל הסיבות הבריאות לאכול פרג

לכתבה המלאה
בסרטון: למה המסעדה הסינית הזו הכניסה אופיום לאוכל?/צילום: סיפור בדקה

נוכחותם של חומרים אופיאטיים בפרג ידועה מזה זמן ומקורם בפרח שממנו מייצרים גם אופיום שהוא למעשה השרף שמופרש מהלקט הזרעים של צמח הפרג.

מחקר שפורסם בכתב העת Therapeutic Monitoring Drug בשנת 2010 הגיע למסקנה כי "קיימת האפשרות לבדיקות סמים אופיאטיות חיוביות כוזבות לאחר אכילת מזון המכיל פרג". במחקר נכתב כי אין "סימנים חד משמעיים זמינים" בבדיקות סמים כדי "להבדיל בין אכילת מזון עם פרג לבין שימוש בהרואין או מורפיום תרופתי".

צפו בבדיקה שעשו במכון דווידסון

זו לא הפעם הראשונה שסיפור כזה קורה. בשנת 2018 אישה שהגיעה לבית החולים במרילנד, ארה"ב, כשהיא כורעת ללדת דווחה לרשויות הרווחה לאחר שבדיקת סמים שערכו לה בקבלה למיון שבה עם תוצאה חיובית לשימוש באופיאטים. כל חטאה של האישה, אליזבת' אידן, היה שהיא בחרה לאכול בארוחת הבוקר ביום הלידה - בייגל עם פרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully