וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימן של "התאומות היפות בעולם" מואשמת בניצול בנותיה

22.12.2020 / 23:31

התאומות אווה וליה קלמנטס בנות ה-9 שזכו לתואר "התאומות היפות ביותר בעולם" הופיעו לבושות בחלוק ורדרד לצד אימן בפוסט ממומן באינסטגרם. כעת מאשימים את האם בניסיון להרוויח כסף על חשבון בנותיה התמימות

התאומות היפות בעולם יצאו לקרב להצלת חייו של אביהן/INSTGRAM, Inside edition

ג'קי קלמנטס, תושבת לוס אנג'לס, שיתפה באינסטגרם בסוף השבוע תמונה שלה לצד בנותיה התאומות בנות ה-9, אווה וליה קלמנטס, שבה הן לבושות בחלוקים ורדרדים תואמים. לתאומות, שהוכתרו בעבר בתקשורת העולמית כ"תאומות היפות ביותר בעולם", יש 1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם - נתון שהביא להן המון הצעות לפרסום וכסף. על הפוסט הממומן האחרון שלהן - זה עם החלוקים - חטפה האם ביקורת קשה בטענה שניצלה את תמימותן של בנותיה למטרות רווח.

זו לא הפעם הראשונה שג'קי - או למעשה כל הורה אחר שדוחף את ילדיו לעולם הפרסום - חוטפת ביקורת על ניצול ילדיה, אולם הפוסט הטרי הצית מחדש את האש נגדה. לצד התמונה היא כתבה: "אוהבת את החלוקים התואמים האישיים, הסופר רכים והנוחים שלנו מאת @leolive. זו מתנת חג המולד המושלמת להעניק ולקבל! השתמשו בקוד שלנו: TWINS10 לקבלת 10% הנחה על הרכישה שלכם". הורים מיהרו להטיח בה האשמות. "קיבלת תשלום על שיתוף התוכן הזה. משהו מזה הולך לבנות? הן יודעות שאימא שלהן מנצלת אותן?" כתבה אם מודאגת אחת ואחרת הוסיפה: "תפסיקי לגנוב לבנות שלך את הילדות. הן צריכות לשחק וללמוד, לא לדגמן בחלוק".

התמונה הבעייתית

הפעם ג'קי לא התייחסה לביקורת, אך בפעם הקודמת היה לה הרבה מה לומר. "הצגתי את הרעיון שלי בפני הבנות.. שאלתי אם הן יהיו מוכנות, בנוסף לשיעורי הריקוד והשחייה שלהן, לתת צ'אנס לדוגמנות", היא סיפרה אז ל-BuzzFeed, "כלל לא הופתעתי כשהן התחילו לקפוץ מאושר ולא יכלו לחכות עוד". היא הוסיפה: "אחד הדברים הלא כל כך מדהימים בחיים החדשים האלה הם כל ההוצאות הנלוות לכך! הרבה אנשים מניחים שהורים מרוויחים כסף, רק בגלל שהם רואים את ילדיהם עובדים קשה. זה לא נכון! אני יודעת שבמקרה שלנו - ואני מאמינה שברוב המקרים - ההורים מוציאים הרבה יותר כסף ממה שהם מרוויחים כדי לדאוג לילדיהם, אבל אני מניחה שאם באמת נשים את כל זה בפרספקטיבה הנכונה, הכסף שאנחנו כהורים מוציאים עכשיו כדי לתמוך בילדים שלנו במשהו שהם אוהבים לעשות, יאפשר להם להרוויח כסף בו יוכלו להשתמש ללימודים, לרכב או לבית בעתיד. אם נחשוב על זה טוב, אחרי הכל זה באמת לא כזה נורא".

עוד בוואלה!

אימא בווידוי שמעורר סערה ברשת: "הילדים שלי חארות"

לכתבה המלאה

אווה וליה קלמנטס דיגמנו לראשונה בגיל שישה חודשים בלבד, אך רק לפני כשנתיים, כשהפכו לכוכבות רשת, הן החלו לקבל פניות ממותגים נחשבים. הבנות - שמתויגות בשם @clementstwins (התאומות קלמנטס) באינסטגרם - נרשמו למספר סוכנויות דוגמנות כולל LA Models, Eris Talent Agency ו-God & Beauty והצטלמו למספר מגזינים נחשבים, ביניהם מגזין La Petite Magazine ו- VÉG-A-PORTÉR.
"השנה האחרונה הייתה ממש מהנה ומרגשת עבור אווה וליה", אמרה ג'קי, "בין אם מדובר בחוויות שופינג פרטיות, כל המתנות שהן קיבלו ממותגים ברחבי העולם, המעריצים... אין ספק שהבנות עברו מסע מדהים עד כה".

בחודש שעבר פורסם כי התאומות ניצלו את מעמדן המקוון לקמפיין גלובלי למציאת תורם מח עצם לאביהן, קווין, החולה בלוקמיה ולימפומה. קווין גילה מאוחר יותר שאחיו הוא תורם מתאים, עבר השתלת מח עצם ומאז זוכה לתמיכה מבנותיו בתהליך השיקום. התאומות גם ניצלו את הפלטפורמה כדי למכור לעוקבים שלהן לק שהכנסותיו הועברו לבן דודן שיין, שאובחן בגיל 10 חודשים בלבד עם מחלת ניוון הניורון המוטורי.

התאומות בתמונה משפחתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully