וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות היפות בעולם הצילו את חיי אביהן ולא עוצרות שם

11.11.2020 / 0:01

אווה וליאה קלמנטס הפכו למפורסמות לפני שנתיים אחרי שהוכתרו בתקשורת כ"תאומות הכי יפות בעולם", והן ניצלו את המעמד הזה לקמפיין גלובלי למציאת תורם מח עצם לאביהן החולה וכעת הן מנסות להציל גם את בן הדוד שלהן

התאומות היפות בעולם יצאו לקרב להצלת חייו של אביהן/INSTGRAM, Inside edition

כשהן רק בנות 9, אווה וליאה קלמנטס כבר מחזיקות בתואר "התאומות הכי יפות בעולם" לאחר שהתגלו לפני כשנתיים וזכו לאינספור כתבות בתקשורת וקמפיינים מצליחים. גם 1.7 מיליון העוקבים שלהם באינסטגרם יסכימו עם הקביעה הזאת, אלא שמאחורי היופי שלהן, מסתבר שלבנות יש חיים לא פשוטים וגם מסר חשוב.

כשאביהן קווין אובחן עם לוקמיה (סרטן הדם) ולימפומה, הבנות החליטו לקחת על עצמן משימה לעזור לו ולמצוא עבורו תורם מח עצם. הם פנו לחשבון האינסטגרם שלהן וביקשו מהעוקבים להיבדק אם הם תואמים לתרומה - ודי מהר הקמפיין שלהן והסיפור של אביהן, הפכו לגלובלים. "התגובה הייתה מדהימה, אני אוהב אותן על זה שהן בחרו להשתמש בפלטפורמה שלהן כדי לעזור לאנשים. התחברנו עם עמותת DKMS, ודרכם יש אפשרות להרשם ולהכנס לרשימת התורמים האפשרית", סיפר קווין, "זה תהליך פשוט מאוד כדי להפוך לתורם של מח עצם, ואני חושב שאנשים רבים תופסים את זה לא נכון ובטוחים שזה משהו קשה וכואב, אבל זה ממש לא כך. העובדה שהן יכלו לעזור לי, וגם לרבים אחרים, היא מדהימה בעיניי".

התאומות עם אביהן בבית החולים

התאומות עם המשפחה המורחבת

ולבד

קווין גילה יותר מאוחר שאחיו הוא תורם מתאים ועבר השתלת מח עצם ומאז הבנות עוזרות לאביהן עם השיקום. "זו דרך ארוכה מאוד, אבל אנחנו כבר חודשיים אחרי ההשתלה, וזה קשה לפעמים, אבל לפעמים אני מרגיש אנרגיה ומתרגש. להיות בבית ולנוח ולהיות עם המשפחה שלי זה מדהים. זה תמיד מביא חיוך לפנים שלי ונותן לי את האנרגיה להמשיך, לדחוף, ולראות את האור בקצה המנהרה".

הבנות לא הפסיקו שם, כעת הן מוכרות לעוקבים שלהן לק כשההכנסות כולן הולכות לבן דודן שיין, שאובחן בגיל 10 חודשים בלבד עם מחלת ניוון הניורון המוטורי (שידועה גם כטרשת אמיוטרופית צידית - ALS). "יש להן בן דוד שנולד עם חוסר מזל ומחלה", מספר קווין, "גיסי וגיסתי הם ההורים של שיין, והם החלו בקמפיין תרומות כדי לעודד בדיקות לפעוטות. הבנות חברו לחברת נייל אנד בון, שיש להם קו של לקים, ורוב ההכנסות הלכו למלחמה במחלה הזאת ולמחקר בניסיון להשיג תרופה".

עוד בוואלה!

רק בנות 7: התאומות היפות בעולם בדרך לכבוש את כולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully