וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה נדיר: נאלצה להודות שבגדה בבעלה - ושאחד מהתאומים הוא מגבר אחר

31.3.2019 / 8:30

בדיקות ה-DNA חשפו את הסוד הנורא שהסתירה האישה מבעלה: היא שכבה עם גבר אחד שעות ספורות לפני שנכנסה להיריון ממנו. הסוד נחשף לאחר שתוצאות הבדיקות הראו שלבניה התאומים יש שני אבות שונים

תאומות שאחת כהת עור עם עיניים חומות גדולות והשנייה בהירה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות/סיפור בדקה

בשבוע שעבר דווח על מקרה נדיר בסין של תאומים שנולדו מרחמה של אותה האם - אך בעלה הוא אביו של רק אחד מהם. בדיקות ה-DNA אישרו שלתאומים הלא זהים יש שני אבות שונים, כלומר שהאם קיימה יחסי מין עם שני גברים בתקופת זמן קצרה ונכנסה להיריון משניהם.

אישה משיאמן, סין, פנתה בשנה שעברה לעשות בדיקת אבהות עם בעלה לאחר שאלה נדרשו לרשום את שמם בתחנת המשטרה המקומית. השניים נותרו המומים כשגילו שרק אחד הבנים הוא של האב הנבדק, אם כי על פי הדיווחים בעיתון "פוג'יאן" האב תהה מזה זמן רב מאוד מדוע אחד מבניו התאומים אינו דומה לו בכלל. המונח המדעי לתופעה נקרא Superfecundation, וזה קורה כשאישה משחררת מספר ביציות שמופרות בידי מספר גברים במהלך תקופת ביוץ אחת. ביצית יכולה לשרוד בגופה של אישה למשך 12-48 שעות ואילו תוחלת החיים של הזרע כשהוא בתוך גוף האישה יכולה להגיע ל-10 ימים. כך יוצא שישנו חלון זמן של כשבוע בו יכולה להתרחש הפריה כפולה של שתי ביציות מזרעם של שני גברים שונים עמם קיימה האישה יחסי מין בהזדמנויות שונות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אב גילה שאחד מבניו התאומים אינו שלו/ShutterStock

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully