וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: אישה מטקסס ילדה שישיה בפחות מעשר דקות

מכירות את הסיפורים על נשים שהילד פשוט החליק להם החוצה בחדר הלידה? אז קחו את המחשבה הזו ותכפילו אותה בשש. הסיפור המדהים הזה מגיע מיוסטון שבטקסס, שם אישה ילדה שלושה זוגות תאומים בתשע דקות

אם חשבתן שללדת ילד אחד זו משימה קשה, כדאי שתקראו את הסיפור הבא. אישה מטקסס ילדה בסוף השבוע האחרון שישייה בפחות מעשר דקות. תנו לנו לעשות עוברכם את החישוב - מדובר בסיכוי של 4.7 למיליארד, מה שאומר שהסיכוי שלכם לזכות בלוטו הוא גבוה בהרבה.

עוד בנושא:
נדיר: שלישייה ובה תאומים זהים נולדה לזוג הומוסקסואלים
לא יאמן: אישה בארה"ב ילדה 3 זוגות תאומים בשנתיים
סיפור בדקה: תאומים זהים בנים הפכו לאח ואחות

תלמה צ'יאקה הביאה לעולם שני זוגות תאומים וזוג תאומות בבית החולים לנשים של טקסס. כל השישה נולדו בין 4:50 בבוקר ל-4:59, במשקלים שנעים בין 800 גרם לקילו אחד ומאה גרם. על פי גורמים בבית החולים, כל התינוקות בריאים ובמצב יציב והם נמצאים ביחידה לטיפול בילוד בבית החולים להשגחה. מצבה של האם גם הוא טוב והיא הספיקה כבר לבחור שמות לשתי בנותיה - זינה וצוריאל.

מקרים של לידת שישייה נחשבים לנדירים ביותר, והמקרה הראשון שתועד התרחש בשנת 1968 בעיר ברמינגהם באנגליה, שם אישה ילדה שישייה בנוכחותם של לא פחות מ-28 אנשים צוות של בית החולים ובשנת 1983, ג'נט וולטון מליברפול הייתה הראשונה שילדה שישיית בנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully