וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: תאומים זהים בנים הפכו לאח ואחות

26.10.2015 / 6:00

ניקול וג'ונאס מיינס הם מקרה נדיר של אחים שחולקים את אותו די.אן.איי אבל המגדר שלהם שונה לחלוטין. אמם מספרת כי ניקול, שנולדה בשם וויאט, ידעה שהיא טרנסג'נדרית כבר מגיל שנתיים

צילום מסך

זה אולי לא נראה כך במבט ראשון, אבל ג'ונאס וניקול הם תאומים זהים. השניים נולדו לפני 18 שנה כתאומים זהים בנים – וויאט וג'ונאס, ואומצו בסמוך ללידתם על ידי וויין וקלי מיינס, ממיין. אך למרות שהדי. אן. איי. של השניים זהה לחלוטין, המגדר שלהם הפוך.

כבר בגיל שנתיים החל וויאט לשאול שאלות כמו "מתי אהפוך לבת?", בגיל 6 הוא התעקש ללבוש שמלות של נסיכות ובגיל 14 שינה את שמו לניקול באופן רשמי והחל בתהליך לשינוי מין. בגיל 16 תבעה ניקול את בית הספר שלה, שאסר עליה להשתמש בשירותי הבנות - וניצחה.

עבור זוג ההורים השמרנים לא היה זה תמיד מובן מאליו, והמשפחה עברה תהפוכות רבות עד שקלי ובעיקר וויין הבינו שעליהם להתייצב לצד בתם הטרנסג'נדרית ללא סייג. השבוע פורסם בארה"ב ספר שמביא את סיפורה הייחודי של ניקול ומשפחתה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully