וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפתיע: עשרות נדבקו בקורונה באירוע חילופי זוגות

עוד ועוד סיפורים על התקהלויות חוקיות, ופחות חוקיות, שהפכו לאירועי הדבקה המוניים בקורונה מתפרסמים בימים האחרונים. האירוע הזה היה נפיץ מלכתחילה, כך שלא מובן למה בכלל התקיים

בווידאו: : מניין הנדבקים בקורונה בארה"ב חצה את רף ה-12 מיליון/צילום: רויטרס

כבר שמענו על חתונות, מחנות קיץ ואפילו הלוויה אחת שגרמו לאירועי הדבקה המוניים בקורונה. עכשיו מתפרסם סיפור על מקום הדבקה עם פוטנציאל נפיץ - מסיבה של חילופי זוגות. או במקרה הזה - פסטיבל.

במסיבה כזו שנערכה במשך חמישה ימים בניו אורלינס בארה"ב, נדבקו 41 מהמשתתפים בנגיף הקורונה, זאת על אף שמארגני המסיבה טוענים בתוקף כי שמרו על ריחוק חברתי ועטיית מסיכות במקום, ואפילו ביקשו מהמשתתפים לעבור בדיקות נוגדנים. לדברי המארגנים - מחצית מהם נמצאו כבעלי נוגדנים לקורונה.

"אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן, לא הייתי מפיק את האירוע הזה שוב", כתב המארגן בוב האנפורד בפוסט בבלוג והוסיף: "זה מכביד עלי וזה ימשיך להכביד עלי עד שמצבם הבריאותי של כולם ישתפר ב-100 אחוזים". לדבריו, רוב החולים היו ללא תסמינים או שהם סבלו ממקרה קל של קורונה.

המסיבות של האפורד נקראות Naughty in N'awlins והן משכו בשנה שעברה 2,000 איש, אבל השנה מספר המשתתפים ירד ל-250. האירוע התקיים כאשר העיר ניו אורלינס נכנסה לשלב של מגבלות המאפשר התכנסות במקום מקורה של 100 איש והתקהלות של 150 איש בחוץ.

זוג מתנשק נשיקה. AP
ריחוק חברתי? זוג מתנשק עם מסיכות/AP

לאחר שדיבר עם אלה שנמצאו חיוביים, במסגרת החקירות האפידימיולוגיות, אמר הנאפורד כי הוא חושב שהוא יודע מה הייתה הבעיה. "כמעט בכל המקרים הם הודו בפנינו שהם הקפידו במיוחד ביומיים הראשונים, ואז הם נרגעו קצת ביום שישי", אמר. אבל ביום האחרון, הם אמרו לו, הם באמת שיחררו. "זו כנראה הסיבה בגללה הם נמצאו חיוביים".

לפני האירוע הנאפורד היה נשמע אחרת כשאמר כי "אני חושב שמה שאנחנו עושים אחראי ונכון לזמנים האלה". היום הוא כבר נשמע אחרת: "לא הייתי עושה את זה שוב אם הייתי יודע אז מה שאני יודע עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully