וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: כמעט מחצית מאורחי החתונה נדבקו בקורונה

איך הייתם מרגישים אם האירוע שאמור להיות המשמח בחייכם היה נגמר בסכנת חיים לסבא וסבתא? זה מה שעבר על זוג מארה"ב שמחצית מאורחיו נדבקו בקורונה בחתונה. אז מה הכלה חושבת שגרם להדבקה ההמונית?

בווידאו: חתונה בבית מלון בירושלים בניגוד להנחיות/צילום: דוברות משטרת ישראל

עוד חתונה - עוד אירוע הדבקה המוני שממשיך לגבות קורבנות: 32 אנשים שהשתתפו בחתונה באוהיו חלו בקורונה, וזה כולל החתן והכלה ושלושה מסביהם - שניים מהם אף הגיעו לחדר המיון.

"אתה נמצא ברגע. אתה נהנה. אתה כבר לא חושב על COVID", אמרה הכלה מיקאלה בישוף לאתר החדשות המקומי WLWT. היא והחתן שלה אנתוני, קיצצו את רשימת האורחים שלהם מ-200 ל-85 לפני החתונה שנערכה ב-31 באוקטובר באולם מקורה בפרבר של סינסינטי. בני הזוג סיפקו מסיכות וחומר חיטוי ידיים בכניסה למקום, אך מהר מאוד גילו כי מעטים האורחים שניצלו אותם.

מיקאלה סיפרה שאף אחד מ-83 האורחים שהופיעו לחתונה לא עטה מסיכה מלבד הסבים והסבתות של בני הזוג, שהסירו אותן כדי לאכול ארוחת ערב. הם אומנם לא פיזזו על רחבת הריקודים, אבל בני הזוג מאמינים שאלו היו הריקודים שהיוו את הסיבה להידבקות ההמונית. חוקרי אוניברסיטת בן גוריון בוודאי יסכימו איתה.

חתונה. ShutterStock
תשננו - ריחוק זה אהבה. זוג מתחתן/ShutterStock

בירח הדבש של בני הזוג שהיה בבקתה בצפון קרוליינה, החתן והכלה החלו להראות סימפטומים של COVID-19. אנתוני איבד את חושי הטעם והריח, בעוד שמיקאלה בקושי הצליחה לזוז. בכל יום שעבר הגיעה ידיעה כי אורח אחר חלה. "זה התחיל לגבות מאיתנו מחיר", אמרה מיקאלה, "לא חשבתי שכמעט מחצית מאורחי החתונה שלנו יחלו".

רק לפני חודשיים התפרסם דיווח בארה"ב על קבלת פנים בחתונה שנערכה במדינת מיין וגרמה ככל הנראה ל-147 מקרים של COVID-19, בהם שלושה מקרי מוות. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב (CDC) הודיע אז כי האירוע שנערך ב-7 באוגוסט במילינוקאט הפיץ את המחלה לבית סוהר ולבית אבות שנמצאים במרחק של יותר מ-100 קילומטרים מהמקום.

על פי הנתונים אז, 56 מההדבקות הן בקרב אורחי החתונה או במגעיהם המשניים או השלישוניים. קשרים משניים הם אנשים שקיימו קשר הדוק עם מישהו שהשתתף וקשרים שלישוניים הם אנשים שקיימו קשר קרוב עם הקשר המשני. כך, אורח אחד שעובד בכלא במחוז יורק גרם להדבקה שהגיעה ל-72 מקרים, כולל 19 עובדים ו-46 אסירים. בן משפחה של אורח אחר עובד במרכז שיקום במחוז סומרסט, מה שהוביל לפחות ל-19 הדבקות בבית האבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully