וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה גרמה להדבקה של 147 אנשים בקורונה ו-3 מתים

עושה רושם שחתונות הקיץ הגדולות הן אחד מגורמי ההפצה הגדולים ביותר של נגיף הקורונה ברחבי העולם, זאת על אף האיסורים הברורים בקיומן. חתונה אחת בארה"ב מוכיחה זאת בצורה הברורה והעצובה ביותר

בווידאו: אלפי חרדים משתתפים בחתונה בירושלים/צילום: יעקב מלמד (חדשות JDN), אהרן רבינוביץ (הארץ), שחר גליק (גלצ) עריכה: איתי עמרם

אם לא די בעליית התחלואה בחברה הערבית והחרדית עקב קיום חתונות המוניות שלא כחוק כדי להבהיר את הנקודה שאירועים גדולים ולא מפוקחים הם מדגרת קורונה, אולי המקרה הזה יעשה את העבודה.

קבלת פנים בחתונה שנערכה במדינת מיין בארה"ב גרמה ככל הנראה ללפחות 147 מקרים של COVID-19, בהם שלושה מקרי מוות. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב (CDC) אומר כי האירוע שנערך ב-7 באוגוסט במילינוקאט הפיץ את המחלה לבית סוהר ולבית אבות שנמצאים במרחק של יותר מ-100 קילומטרים, כך מדווח CNN.

"מה שאנחנו עוסקים בו זה כמו שקית נצנצים ענקית. אתה פותח אותה במרתף שלך ואז שבועיים אחר כך אתה בעליית הגג וכל מה שאתה מוצא הוא נצנצים ואין לך מושג איך זה הגיע לשם", אמרו ב-CDC, "ככה זה COVID-19. אתה פותח נצנצים במילינוקט, ואז מוצא עקבות מהם במתחם כלא במחוז יורק".

חתונה פיראטית. התאחדות בעלי האולמות והאירועים, אתר רשמי
הבעיה הכי גדולה של הקיץ. חתונה פיראטית בישראל/אתר רשמי, התאחדות בעלי האולמות והאירועים

חדשות CBS דיווחו כי 56 מההדבקות הן בקרב אורחי החתונה או במגעיהם המשניים או השלישוניים. קשרים משניים הם אנשים שקיימו קשר הדוק עם מישהו שהשתתף וקשרים שלישוניים הם אנשים שקיימו קשר קרוב עם הקשר המשני. כך, אורח אחד שעובד בכלא במחוז יורק גרם להדבקה שהגיעה ל-72 מקרים, כולל 19 עובדים ו-46 אסירים. בן משפחה של אורח אחר עובד במרכז שיקום במחוז סומרסט, מה שהוביל לפחות ל-19 הדבקות בבית האבות. חדשות NBC מדווחות כי בכנסייה הבפטיסטית של Calvary יש עשר הדבקות, שכן כומר הכנסייה ערך את החתונה.

בקבלת הפנים בפונדק ביג מוס השתתפו בסך הכל 65 אנשים, שחרגו מהמגבלה הפנימית של המדינה שעומדת על 50 משתתפים במקום סגור. "התפרצויות אינן אירועים בודדים", אמרו גורמי בריאות, "התפרצות אחת יכולה להוביל במהירות למספר התפרצויות נוספות, במיוחד באזור גיאוגרפי קרוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully