וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחית חושפת כיצד משקה נפוץ מאוד יכול למנוע מכם להפוך לקרחים

12.8.2024 / 0:01

מתברר ששתייה של המשקה המאוד נפוץ הזה יכולה למנוע נשירת שיער אצל גברים. הטריקולוגית אווה פרודמן, מומחית לשיער, חופשת כמה שינויים פשוטים שתוכלו לבצע באורח החיים שלכם כדי להילחם בנשירת השיער

שלושה סימנים שאתם מקריחים/@stophairloss

נשירת שיער עשויה להיות קשורה למגוון גורמים, אך מומחית בתחום גילתה כי משקה נפוץ מאוד עשוי להשפיע על הסיכויים שלכם לסבול מנשירה. אווה פרודמן, מומחית לשיער, חשפה מהי העצה הטובה ביותר שלה להתמודדות עם התקרחות גברית, שכן כמחצית מכל הגברים עלולים לחוות נשירת שיער ברמה כלשהי עוד לפני גיל 50.

עם זאת, אנשים הופכים ליותר ויותר אקטיביים במאמציהם למנוע או לטפל בנשירת שיער ברגע שקוו השיער שלהם מתחיל ליסוג. אווה אמרה: "נשירת שיער היא תהליך נורמלי לחלוטין שמשפיע על גברים רבים. עם זאת, זה לא אומר שזה לא מאתגר, ושינויים בשיער יכולים לעיתים קרובות להוביל לאובדן ביטחון עצמי ואפילו לחרדה. לכן אני קוראת לכל מי שחווה נשירת שיער גברית לפנות לייעוץ מקצועי בהקדם האפשרי. ישנם טיפולים זמינים להאט ולנהל את ההתקדמות של נשירת שיער גברית, וככל שתתחילו מוקדם יותר - כך הם יהיו יעילים יותר".

הטריקולוגית שיתפה את הטיפים המובילים שלה, החל בהצעה מפתיעה: שתו יותר מים - והסבירה: "השיער מכיל כ-10 אחוז מים וזקוק ללחות בדיוק כמו שאר הגוף שלנו. לכן, שתו הרבה מים לאורך היום. כוונו לכ-3 ליטר מים בכל יום".

אווה פרודמן גם הדגישה את החשיבות של תזונה מאוזנת ועמוסה במקורות חלבון כמו בשר רזה, דגים ושעועית שמזינים את ייצור הקרטין - שלא לדבר על חומצות שומן אומגה 3 שהן "גיבורות על", לדבריה, לקרקפת שלכם, נלחמות בדלקות ומזינות את השורשים שלכם.

הרגעת מתח גם יכולה לסייע, שכן רמות מתח גבוהות גורמות לדיהידרוטסטוסטרון (DHT), האויב המושבע של שיער בריא. הטיפ של אווה: "מציאת דרכים לנהל את הלחץ הנפשי שלכם למען בריאות השיער שלכם ובריאות רחבה יותר היא חיונית. אז בין אם זה פעילות גופנית סדירה או תרגול מדיטציה, נסו למצוא זמן קבוע בלוח הזמנים העמוס שלכם כדי לתרגל את התחביבים שלכם ולהוריד מתחים".


עוד בנושא:
גבר מקריח טוען ששערו צמח בחזרה כשהפסיק לחפוף אותו. האמנם?

כך תדעו מה הסיכוי שלכם להקריח לפי אורך האצבעות

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

4 דרכים להילחם בשיער דליל:

אווה מצביעה גם על תוספים שיכולים לתת למשימת גידול הרעמה שלכם דחיפה רצינית. חשבו על קולגן, כוכב העל המחזק את הקרקפת, ושילוב של ויטמינים ומינרלים כולל ויטמין D, E, אבץ וברזל לבריאות השיער.

לדברי אווה, ויטמין D הוא הבולט מביניהם, כשהוא לא רק מעודד זקיקים לפרוח אלא גם מגבה את התגובות החיסוניות של הגוף, למרות שהיא מזהירה שרבים מאיתנו לא מקבלים מספיק ממנו: "בנוסף לקולגן, ויטמינים ומינרלים כמו ויטמין D, E, אבץ וברזל יכולים לתמוך עוד יותר בבריאות השיער. ויטמין D במיוחד הוא גיבור עבור השיער שלכם, שכן הוא עוזר לשיער להישאר בשלב הצמיחה, תומך ביצירת זקיקים חדשים ועוזר לווסת את המערכת החיסונית".

לבסוף, המומחית קבעה שמומלץ לפנות לעזרה בייעוץ פרטי מכיוון שרופאים יכולים להמליץ ​​על טיפולים הכוללים ממריצים לזקיקי שיער ומרשמים כגון פינסטריד או פרופסיה. אווה הדגישה: "אם אתם שוקלים השתלת שיער, נסו את הטיפולים הללו תחילה לפני שתעשו את הקפיצה הזו. אם אתם בוחרים ללכת על זה, בהחלט ניתן להשתמש בעצות הללו לאחר הניתוח כדי למנוע מנשירת השיער להתפשט גם בשיער המושתל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully