וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תדעו מה הסיכוי שלכם להקריח לפי אורך האצבעות

19.2.2023 / 23:56

מומחים טוענים שניתן לקשור את הסיכוי להתקרחות אצל גברים לאורך האצבעות שלהם, לאחר שערכו מחקר עם 240 גברים מעל גיל 37. כך תבדקו את גם אתם צפויים להקריח בקרוב

שלושה סימנים שאתם מקריחים/@stophairloss

חוששים שמא שיערכם לא ישאר שופע לעוד זמן רב? מומחים טוענים שגברים מסוגלים לקבוע את סיכוייהם להקריח לפי אורך האצבעות שלהם. איך? מסתבר שהסבירות להתקרחות גבוהה יותר פי שישה כאשר הקמיצה ביד ימין ארוכה יותר מהאצבע.

את ההתקרחות הגברית, הפוגעת בדרך כלל בשניים מכל שלושה גברים, ניתן לזהות לפי אורך האצבעות, כך מדווחים ב-Sun. מומחים ערכו מחקר בהשתתפות 240 גברים מעל גיל 37, שאובחנו עם התקרחות אנדרוגנית - הידועה גם בשם התקרחות גברית. הם גילו כי לגברים להם יש אצבע מורה קצרה יותר מהקמיצה ביד ימין - יש סיכוי גבוה יותר להתקרחות.

מה יותר ארוך אצלכם?

אצבעות. ShutterStock
האצבע (מסומנת באדום) או הקמיצה (מסומנת בירוק)/ShutterStock

עוד על התקרחות
גבר מקריח טוען ששערו צמח בחזרה כשהפסיק לחפוף אותו. האמנם?

יש טיפול אחד נגד התקרחות שעובד יותר טוב מכל השאר

המומחים מאמינים כי קמיצה ארוכה יותר עשויה להיות סימן לחשיפה גבוהה לטסטוסטרון בתוך הרחם, אשר גם מכווץ זקיקי שיער. דפוס נשירת שיער מתרחש בדרך כלל כאשר מחזור צמיחת השיער הופרע. רמות מוגזמות של הורמון המין דיהידרוטסטוסטרון מיוצרות, המשפיעות בין היתר על בריאות הלב. החוקרים מטייוואן טוענים שקמיצה ארוכה יכולה להצביע על כך שלאנשים יש יותר מהטסטוסטרון הזה, המקטין את גודל זקיקי השיער.

על פי המחקר, לגברים לבנים יש סיכוי של 50% לאבד את שיערם עד שהם יגיעו לשנות ה-40 לחייהם. הסטטיסטיקה מגיעה ל-80% כשהם מגיעים לגיל 80. בעוד שהתקרחות עשויה להתחיל כבר בשנות העשרה המאוחרות/בשנות העשרים המוקדמות, סימנים התחלתיים אחרים כוללים הידלדלות ניכרת, נסיגת קו השיער או סימנים התחלתיים של נשירת שיער בחלק האחורי של הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully