וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבים מאמינים שיחסי מין נחשבים לאימון - אך האם המומחים מסכימים?

22.5.2024 / 0:12

האם סקס נחשב לאימון? זו שאלה שרבים תוהים בה ומתברר שכעת יש לנו גם תשובה שמאוד תספק אתכם

האם סקס שורף קלוריות?/@mariannas_pantry

רוב האנשים בטוחים שקיום יחסי מין נחשב לאימון - אך האם המומחים מסכימים? כמעט 3 מתוך 4 אמריקאים (72%) שנשאלו בסקר בנושא מסכימים שסקס הוא אימון, לפי סקר של Peloton - והמומחים אכן מאשרים את זה.

"סקס הוא דבר נפלא לרווחתכם, בין אם אתם רווקים ובין אם אתם בזוגיות", אמרה ל-Post ג'יימי בל, מומחית מין ומפיקה בפלטפורמת האודיו האירוטית Bloom Stories, "זה עוזר לנו להתחבר לגוף שלנו ומביא אותנו להווה. זה יכול גם להפחית מתח, לשפר את איכות השינה ולהועיל למצב הרוח הכללי שלנו. במערכת יחסים, סקס מגביר את הקשר הרגשי, משפר את התקשורת ומעמיק את האמון".

"יש הבדל, כמובן, בין קוויקי של 5 דקות לבין סקס אתלטי נמרץ שנמשך שעות", אמרה אמילי מורס, מומחית מין ומנחת הפודקאסט "סקס עם אמילי", ל-The Post, "סקס שונה עבור כל אדם, בכל פעם".

יש מספר גורמים שיכולים להפוך סקס מאימון קצר לאימון קשה יותר. זה תלוי כמובן כמה זמן נמשך האקט המיני שלכם ובאילו תנוחות אתם משתמשים. במיטה - או בכל מקום שתבחרו לעשות את זה - תוכלו להפוך את הסקס לאימון גוף מלא, הדורש גמישות, כוח וסיבולת.

סקס. ShutterStock
סקס יכול להיות שווה ערך לאימון - תלוי כמה זמן אתם משקיעים בו ובתנוחות/ShutterStock

על פי מחקר שנערך על ידי Lelo, חברת צעצועי מין יוקרתיים, "חובץ החמאה", "עמידה" ו-"מריצה בכריעה" הן התנוחות בעלות הסבירות הגבוהה ביותר לשרוף הכי הרבה קלוריות בסקס עבור גברים ונשים כאחד.

"אם המטרה שלכם היא לבנות את הסיבולת שלכם בחדר השינה, נסו תנוחות חדשות", הציעה בל, והנחתה את אלה שרוצים ללמוד כמה מהלכים חדשים לבדוק את הקאמא סוטרה הקלאסית.


עוד בנושא:
תנוחות הסקס ששורפות הכי הרבה קלוריות, ויש גם כאלה שלא הכרתם

זו תנוחת הסקס שתשרוף לכם עד 200 קלוריות ב-30 דקות בלבד

תנוחות המין שיבטיחו לכם שריפת קלוריות יעילה כמו באימון כושר

סקס בעמידה

סקס בעמידה. ShutterStock
אחת התנוחות היעילות לשריפת קלוריות/ShutterStock

תנוחת חובץ החמאה

תנוחת המריצה בכריעה

תנוחת המריצה בסקס. glamerotica101,
תנוחת המריצה בסקס/glamerotica101

כמעט שני שליש מהאמריקאים האמינו שחשוב לשפר את חיי המין/סיבולת שלהם, על פי הסקר של Peloton. לצד למידה של כמה מהלכים חדשים, בל גם המליצה לנסיינים מיניים להתמקד בהנאה מכל הפעילות האירוטית, במקום לחמוק בין הסדינים מתוך מטרה אחת בראש - האורגזמה.

"לפעמים סקס יכול להרגיש ממוקד מדי במטרה הסופית של להגיע לאורגזמה, אבל אם אתם מוציאים את 'ה-O הגדול' מהמשוואה ומתמקדים בבניית ציפייה, אתם יכולים להפוך את הסקס למהנה יותר ולהתמיד עליו לאורך זמן רב יותר", שיתפה בל.

מורס הוסיפה: "סקס הוא עמוד תווך של בריאות אישית, בדיוק כמו שינה טובה ותזונה טובה".

עוד בוואלה!

הרופאה המרקדת שמה סוף לשמועות: זו כמות הקלוריות שאתם שורפים במהלך קיום יחסי מין

לכתבה המלאה

מחקר מ-2013, שהשווה את ההוצאה הקלורית הכרוכה באימון ריצה ברמה בינונית במשך 30 דקות על הליכון לבין משגל ממוצע של 25 דקות (ובכלל זה משחק מקדים), העלה כי באימון הריצה שרפו הנבדקים 8 קילוקלוריות לדקה בממוצע, ואילו בעת קיום יחסי מין הם שרפו רק 3.5 קילוקלוריות לדקה. כלומר, כדי לשרוף במשגל את הקלוריות שאנו שורפים בחצי שעה של אימון ריצה, עלינו לקיים יחסי מין במשך שעה בערך. לא קל, אך אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully