פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      תנוחות המין שיבטיחו לכם שריפת קלוריות יעילה כמו באימון כושר

      זה ידוע שסקס שורף קלוריות, אולם יש תנוחות יעילות יותר מאחרות, שכדאי לכם לדבוק בהן אם אתם רוצים לחזק קצת שרירים ולהצר היקפים על הדרך. מומחים מציעים לא לוותר על קולות הגניחה - כי גם הם שורפים קלוריות

      תנוחות המין שיבטיחו לכם שריפת קלוריות יעילה כמו באימון כושר

      בסרטון: אנשים מנסים תנוחות מין - ברחוב

      לא, סקס לא יכול לשמש תכחליף אמיתי לאימון כושר, אולם אם אתם כבר פחות משקיעים באימונים - למה שלא תנצלו פעולות בסיסיות אחרות בחיים כדי לשרוף קצת קלוריות על הדרך? בסקס, למשל, שורפים כמות נדיבה של קלוריות: אפילו בחפוז קצר תוכלו לשרוף כמה עשרות קלוריות.

      הסקסולוגית הקלינית סאני רוג'רס סיפרה ל- Instyle על 5 תנוחות המין האולטימטיביות לשריפת קלוריות, כי מן הסתם לא כל אחת דורשת מאמץ דומה ותשיג את אותן תוצאות. זה ודאי יפתיע אתכם לשמוע, אבל גם התנוחה המיסיונרית נמצאת ברשימה, כך שגם אם אתם לא בקטע של גיוון - אתם שורפים יופי גם בקז'ואל שלכם.

      כמה מתנוחות המין הנפוצות ביותר נמצאו כיעילות בשריפת קלוריות, אבל מה התנוחה המומלצת ביותר? לפניכם המסקנות.

      עוד בנושא:

      הדיילות והנוסעים חושפים ניסיונות כושלים ומביכים לסקס בטיסה
      הזוג הזה עשה את אתגר הסקס במשך חודש ברציפות - ודאג לתעד זאת
      צפו: הזוג הזה עשה סקס בגלגל ענק, ועלול להיכנס לכלא

      במקום החמישי: התנוחה המיסיונרית עם 32 קלוריות ב-15 דקות

      רוג'רס טוענת שלתנוחה הפופולארית ביותר בין הסדינים יש פוטנציאל לא רע בכלל בשריפת קלוריות. אבל כדי שזה יקרה גם הנשים צריכות לעבוד. במקום לשכב על הגב ללא תזוזה, לנשים מומלץ לדחוף את הירכיים מעלה ומטה כדי "לסייע" לגבר, ממש כמו בתרגיל "הרמות אגן" (Pelvic curl) המוכר למתאמנים.

      הפעולה תעבוד על שרירי הליבה והירך, כך שתשרפו יותר קלוריות תוך חיזוק שרירי הבטן. כדי להרוויח תועלת בריאותית נוספת, מומלץ לכווץ את שרירי רצפת האגן בזמן החדירה כדי לחזק אותם. בסיום אל תשכחו לגנוח. קול הגניחה שורף 5 קלוריות נוספות.

      גיף סקס (צילום מסך)

      במקום הרביעי: דוגי סטייל עם 40 קלוריות ב-15 דקות

      באופן מסורתי, התנוחה הזאת זקוקה לפחות מאמץ מצד האישה, אבל גם כאן מומלץ לנשים ולהזיז את הישבן קדימה ואחורה כדי להגביר את המאמץ. זה לא רק משדרג את ההנאה, אלא גם מחזק את שרירי הבטן ממש כמו בפלאנק.

      גיף קמרון דיאז בסקס - דוגי סטייל (Giphy)

      במקום השלישי: תנוחת המריצה עם 48 קלוריות ב-15 דקות

      התנוחה הזו מאתגרת בעיקר את הידיים ואת שרירי הגב התחתון של נשים. גם עבור גברים מדובר בעבודה קשה, שכן הם צריכים להחזיק את הפרטנרית באוויר. לנשים מומלץ לכרוך את הרגליים סביב פלג גופו העליון של הגבר - זה יעצים את האתגר ויסייע בשיפור מצב שרירי הבטן.

      גיף סקס - תנוחת המריצה (Giphy)

      במקום השני: תנוחת ה-V האירוטית עם 50 קלוריות ב-15 דקות

      זו רק נראית כמו תנוחה פשוטה לביצוע. למעשה היא הרבה יותר קשה ממה שנדמה לכם. אם אתם כן מצליחים לגרום לזה לעבוד - זה גם ודאי לא יחזיק לאורך זמן. נצלו את הדקות שזה כן עובד לשריפת קלוריות. בעוד בן הזוג שלכם מאמץ את הידיים, הרגליים, הצוואר והליבה כדי להישאר יציב, השתמשו בידיים ובשרירי הליבה כדי להיצמד אליו.

      תנוחת ה-V האירוטית (אתר רשמי , https://www.annsummers.com/)
      למקרה שתהיתם - זו תנוחת ה-V האירוטית

      ובמקום הראשון: תנוחת הבוקרת עם 63 קלוריות ל-15 דקות

      התנוחה בה הגבר שוכב על גבו והאישה יושבת עליו כשפניה לכיוונו. תנוחה זו מפעילה אצל נשים את שרירי הרגליים, הידיים העכוז והירכיים. גברים יכולים לעבור לתנוחת גשר, כשבמקום לשכב על המיטה הוא עושה "גשר", ולעבוד בעצמם על שרירי הידיים והרגליים.

      אישה רוכבת בתנוחת בוקרת (Giphy)