וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים בדקו וקבעו: זו תנוחת הסקס המסוכנת ביותר לגברים

3.8.2017 / 9:45

רק לפני שנתיים פורסם מחקר שמצא את התנוחה המסוכנת ביותר לאיבר המין הגברי, אבל כעת נרשם מהפך בפסגה כשתנוחה אחרת גרמה רק בברזיל ל-90 גברים להגיע לבתי החולים עם פגיעות באיבר מינם

אנשים מנסים תנוחות מין ברחוב במסגרת ניסוי של מגזין קוסמופוליטן/Cosmopolitan

בסרטון - מה קורה כשמנסים תנוחות מין נועזות ברחוב?

לברזילאים אין כנראה הרבה צרות בחיים, אז הם מחפשים מה לעשות עם הזמן הפנוי שלהם. כך, למשל הם החליטו לבדוק מהי תנוחת הסקס המסוכנת ביותר לגברים. הם ערכו ב-2015 בדיקה בקרב 44 גברים שהגיעו לבית החולים עם פגיעה או שבר באיבר מינם לאחר קיום יחסי מין וגילו כי למרביתם זה קרה כשניסו את תנוחת "הרכיבה", שבה האישה שוכבת מעל הגבר. לכן הם יצאו אז בקביעה כי זוהי התנוחה המסוכנת ביותר בעולם לגברים.

ובכן, חברים וחברות, חלפו שנתיים ויש מהפך בפסגה. במחקר חדש שהתפרסם בשבוע שעבר במדינה הדרום אמריקאית נמצא כי דווקא תנוחת הדוגי סטייל (בה האישה עומדת על ארבע והגבר מאחוריה) היא היא התנוחה המסוכנת מכולן. הדרך בה החוקרים הגיעו למסקנה הזו זהה: הם שאלו 90 גברים שהגיעו לבתי החולים עם פגיעה באיבר מינם מה קרה, וכיוון שרובם סיפרו שהם נפצעו בתנוחה הזו הם הסיקו מסקנות בהתאם.

עוד בנושא:
סקס פעם בשבוע יכול להאריך את חייהן של נשים
במרשם רופא: זו כמות האורגזמות שתעזור למנוע סרטן

סקס בתנוחת דוגי סטייל. ShutterStock
תזהרו!/ShutterStock

למקום השני למקרה שתהיתם, הגיעה התנוחה המיסיונרית, הבטוחה והמוכרת. במקום השלישי, כך על פי החוקרים, הגיעו גברים ששברו את איבר מינם בגלל "אוננות מופרזת". כן. חלפו שנתיים מהסקר הקודם ויותר אנשים נפצעו באיבר מינם כשהם לבד מאשר בתנוחה שהוכרזה אז כמסוכנת ביותר בעולם.

בקיצור, חברים, הישמרו לכם שם, בחדרי השינה למיניהם. ודברו אלינו בתגובות - מה לדעתכם התנוחה המסוכנת ביותר?

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully