וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאה המרקדת שמה סוף לשמועות: זו כמות הקלוריות שאתם שורפים במהלך קיום יחסי מין

24.2.2021 / 0:01

ד"ר פיית' קוסט מדברת בסרטונים שלה על מיתוסים הקשורים לסקס תוך כדי שהיא רוקדת לה להנאתה. בין היתר היא עוסקת בשאלות האם זה נכון שיחסי מין משתווים לאימון בקצב שריפת הקלוריות והאם שפיכה מוקדמת אצל גברים היא אכן בעיה רווחת

ד"ר פיית' קוסט חושפת כמה קלוריות נשרפות בסקס - והאם בירה פוגעת בביצועים המיניים/@faithfuldoc

ד"ר פיית' קוסט, faithfuldoc בטיקטוק, מפרסמת סרטונים שלה רוקדת במדים תוך כדי שהיא עונה לשאלות הנוגעות למיתוסים שונים על בריאות וסקס. למשל, האם זה נכון ששורפים 100 קלוריות בשעה אחת של סקס? האם בירה פוגמת בחשק המיני? האם ללחץ יש השפעה על החשק המיני? והאם זה נכון שיש רק סוג אחד של אורגזמה? ובכן התשובות הן - לא, כן, כן ולא בהתאמה.

באחד הסרטונים האחרונים שלה השיבה קוסט לשאלה שהעסיקה לאחרונה גם את דיירי "האח הגדול": כמה קלוריות שורפים בסקס? את הסרטון היא פתחה בתהייה: "אתם שורפים 100 קלוריות במהלך שעה אחת של סקס?", הסבירה שזו טעות וחשפה שהאמת היא "יותר". אז כתבה הרופאה את תשובתה המלאה: "אתם שורפים 100 קלוריות ב-30 דקות (של סקס). צאו לשרוף קצת קלוריות... באופן בטוח".

צפו בקטע המלא:

הסרטון שלה צבר מעל 3.6 מיליון צפיות, וקיבל 800 אלף לייקים ולמעלה מ-18 אלף תגובות. רבים התבדחו על כך שאצלם סקס מעולם לא נמשך שעה שלמה. אחת התלוננה: "אם הבחור בכלל יכול להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן..." ואחרת הוסיפה: "את חושבת שכל הגברים מחזיקים יותר מ-30 דקות? חחחחחח", בעוד אחר שאל: "זה תקף גם אם אתה שוכב על הגב כל הזמן הזה? המממ... לא השתכנעתי". מישהו אחר שאל: "ובכן, ומה אם זה נמשך רק 2 דקות? כמה קלוריות אני שורף?". אחרים תייגו את הפרטנרים שלהם ושאלו האם הם בקטע של אימון משותף.

ד"ר קוטס השיבה לכל אלו שטענו שסקס לא נמשך זמן רב מספיק כדי לשרוף 100 קלוריות. היא צילמה סרטון נוסף עם הטקסט: "כמה זמן גברים מחזיקים במיטה?". היא אמרה למצלמה: "התגובות לסרטון הזה מצחיקות, אז בואו נעשה בדיקה, טוב? ככל הנראה הזמן הממוצע להגעה לאורגזמה הוא כ-6 דקות, אך הוא נע בין 6 שניות ל-53 דקות. רוב הגברים מחזיקים בין 4 ל-11 דקות. בואו נהיה כנים: הזמן המקובל - אותו הקהילה הרפואית מגדירה כשפיכה מוקדמת - הוא כשתי דקות, אבל אתם יודעים, גברים רבים שמתמודדים עם שפיכה מוקדמת מתקשים להחזיק יותר מ-30 שניות. זה למעשה נורמלי בגלל העובדה שגברים נועדו להיות טריגרים מהירים כדי שיצליחו להרבות את האוכלוסייה על הפלנטה הזו או שהאוכלוסייה תהיה קטנה מדי. לכן אני מניחה שבפעם הבאה תמיד תוכל להאשים בזה את המדע...".

כמה זמן גברים מחזיקים עד לשפיכה?

הנה עוד כמה מהסרטונים שלה שאתם פשוט חייבים לראות:

עובדות על סקס ובירה:

ואיזה חומר סיכה עדיף בסקס?

מה לעשות אם יש לכם יצר מיני נמוך?

בואו נפריד בין אמת למיתוס:

ובכלל - בואו נדבר על סקס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully