וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תופתעו לגלות מה הגורם מספר 1 לירידה בכמות המין אצל זוגות

16.9.2020 / 0:05

חוקרים קפריסאים ביצעו סקר פסיכולוגי מעמיק בין בני זוג שחיי המין שלהם דעכו וניסו לגלות מה היה הגורם העיקרי שהביא לכך. למרבה ההפתעה - בגידות וחוסר נאמנות לא נמצאות בצמרת הסיבות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בין אם זה לוח זמנים צפוף בעבודה, העייפות שמגיעה עם ההורות, או גורמים אחרים - האתגר של שמירת האש והתשוקה במערכת יחסים זוגית מונוגמית יכול להיות קשה מאוד. כעת קבוצת חוקרים חשפה מה "הורג" הכי הרבה את התשוקה בין בני הזוג וגורם לירידה בכמות הפעמים שבה בני הזוג מקיימים יחסי מין.

הפסיכולוגים צללו אל תוך חיי המין של מאות מתנדבים כדי לנסות להבין למה חיי המין שלהם מדשדשים. אז מסתבר שבמקום הראשון ברשימת הסיבות לירידה בחשק המיני הזוגי נמצא - חוסר התלהבות, על פי הדיילי מייל הלונדוני. במקום השני חוסר זמן ו/או חוסר מקום, הגורם השלישי בחשיבותו לירידה בכמות הפעמים בהם בני זוג מקיימים יחסי מין הוא לוח הזמנים הקשוח של העבודות של בני הזוג, ובמקום הרביעי הדבר הכי מעליב - "פרטנר גרוע במין".

באסה במיטה. ShutterStock
אז מה הורג את חיי המין? בני זוג מתוסכלים במיטה/ShutterStock

רק במקום החמישי ברשימה נמצא חוסר נאמנות או התעללות מצד בן הזוג. במקומות 6 עד 10 נמצאים לפי הסדר: בעיות אישיותיות, מערכת יחסים דביקה מדי, ילדים, חוסר מאמץ ורצון שלא להישאר מונוגומיים.

פרופסור מנלוס אפוסטולו מאוניברסיטת ניקוסיה שבקפריסין שביצע את המחקר הסביר מדוע חשוב לזהות למה מערכת היחסים דועכת. בשיחה עם המייל הוא אמר: "קשיים רק הולכים ונערמים במהלך מערכת היחסים ויכולים לגרום לא מעט כאב לאנשים. האפשרות לזהות את הקשיים הללו היא הצעד הראשון לפני שמתעמתים איתם ופועלים לשפר את התחושה של בני הזוג".

האם גם אצלכם יש ירידה בתדירות המין בזוגיות?

כן :-(
לא :-)
אני רווק סקרן
1189 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully