וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפלים מיניים מזהירים: זה מה שיקרה לכם אם תעשו סקס מדי יום במשך שנה

12.6.2019 / 0:12

העיתונאית בריטני גיבונס סיפרה בעבר כיצד סקס מדי יום עם בעלה סייע לה לקבל ביטחון ולאהוב יותר את הגוף שלה. כעת מומחים מזהירים מהסכנות הכרוכות בסקס יומיומי: "זה עלול להוביל לדיכאונות, התמכרות למין או להפרעת אישיות היסטוריונית"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון: כמה פעמים צריך לקיים יחסי מין בשבוע כדי להיות מאושר?

אנחנו מתקשים להבין כיצד זה אפשרי לקיים יחסי מין כל יום במשך שנה שלמה בהתחשב בלו"ז הצפוף שלנו, והמאמץ, המסירות וההתמדה שנדרשים לכך, אולם העיתונאית האמריקאית בריטני גיבונס ובעלה אנדי כבר הוכיחו לנו שזה אפשרי. חוץ מימים ספורים בהם אחד מהם היה חולה או טס לחו"ל, השניים קיימו יחסי מין כל יום, במשך שנה שלמה. גיבונס סיפרה שהלידות שעברה גרמו לה לשנוא את הגוף שלה, עד כדי כך שלא אפשרה לבעלה אנדי לראות אותה עירומה - גם כשעשו סקס. כדי להרים לעצמה את הביטחון, קיבלה על עצמה גיבונס אתגר: לקיים יחסי מין מדי יום ולהכריח את עצמה להתמודד עם הגוף שלה. היא סיפרה שהעמידה במשימה סייעה לה לקבל ולאהוב את עצמה יותר וחיזקה את הקשר שלה עם בעלה.

לאור הנתונים שנאספו בבריטניה, ניתן להבין מדוע נשים רבות מיהרו לאמץ את השיטה. סקר של "דאב" מצא שרק 20 אחוזים מהנשים בבריטניה אוהבות את איך שהן נראות, בעוד מותג בגדי הגברים ג'קאמו מצא ש-48 אחוזים מהגברים הבריטים רוצים נואשות לרדת במשקל. גיבונס טענה שקיום יחסי מין מדי יום עשוי לחזק דימוי גוף חיובי, אולם מומחים בתחום המיניות ממליצים בדיוק ההפך.

גיף סקס. Giphy
הפתרון להעלאת הביטחון הוא סקס יומיומי? מומחים טוענים אחרת/Giphy

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully