וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנוחות הסקס ששורפות הכי הרבה קלוריות, ויש גם כאלה שלא הכרתם

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 13:46

אם הייתם בטוחים שסקס של חצי שעה יהווה חילוף ראוי לפעילות גופנית יומית - טעיתם. ובכל זאת לא כל תנוחה דומה לרעותה, וזה כולל גם את כמות הקלוריות שאתם שורפים. הנה הממצאים של סקר חדש

גולשים צוחקים על הבחור שעושה סקס לצלילי השיר CBAT/טיקטוק

תהיתם פעם כמה קלוריות תוכלו לשרוף בלילה אחד של יחסי מין, סוער או סוער פחות? אז באנו לאכזב, כי התנוחה ההרפתקנית והמסובכת ביותר בסקס יכולה להביא אתכם לשריפה של משהו כמו 200 קלוריות. אבל אל יאוש. קודם כל כמות הקלוריות משתנה בין אדם לאדם, ובנוסף לכך היא משתנה גם לפי מין האדם. נשים או גברים.

מחשבון מקוון שנוצר על ידי From Mars, שמתארים את עצמם כמרפאת בריאות מקוונת לגברים שמוכרת ויאגרה, תרופות לנשירת שיער ותרופות לאקנה, מעריך כמה קלוריות תשרפו ביחסי מין. המחשבון מבוסס על מחקר פשוט שבוצע על ידי חנות מקוונת בשם GolfSupport.com ובחן 112 זוגות הטרוסקסואלים שקיבלו שעוני Fitbit כדי לגלות כמה קלוריות הם שורפים כשהם עושים סקס.

סקס. ShutterStock
שורפים מעט קלוריות. זוג עושה סקס/ShutterStock

הסקר, שמודה שאינו ממש מדעי, ביקש מזוגות ללבוש את הגאדג'טים תוך כדי סקס ב-12 תנוחות שונות. מספר הקלוריות שאיבדו במהלך 30 דקות בכל תנוחה הוא הממוצע שנלקח עבור כל הגברים והנשים המעורבים בניסוי.

ספויילר - התנוחה שיצאה כשורפת הקלוריות הגדולה מכולן הייתה תנוחת הסקוואט לנשים (188 קלוריות).

עוד בוואלה!

מחקר מצא: זו תנוחת הסקס הטובה ביותר לנשים המתקשות להגיע לאורגזמה

לכתבה המלאה

אחרי הסקוואט הגיעה 'חובצת החמאה' האנרגטית, ששורפת 179 קלוריות לנשים ו-211 קלוריות לגברים במשך חצי שעה. התמרון כולל את האישה שוכבת על גבה כשרגליה מורמות מעל ומאחורי ראשה, כשהגבר קם מעל רגליה המורמות של האישה.

תנוחת "הדוגי" המוכרת שרפה בקרב גברים 182 קלוריות, ואילו אצל נשים 103. תנוחת 69 גרמה לנשים לשרוף קצת מעל מאה קלוריות ולגברים כמעט 80. סקס בעמידה שרף לגברים כמעט 200 קלוריות ואילו לנשים 145.

סקס הוא "פעילות גופנית משמעותית"?

מספר מחקרי עבר בדקו כמה קלוריות זוגות שורפים במהלך יחסי מין מבלי לפרק אותו לתנוחות. לפי סקירה של 18 מחקרים שפורסמו ב-2022 בארכיון ההתנהגות המינית, זוגות הטרוסקסואלים מבלים כ-20 דקות גם במשחק מקדים וגם במין ושורפים כ-100 קלוריות. אחד מ-18 המחקרים, שכללו רק שמונה משתתפים, שבעה מהם היו גברים, מצא כי בממוצע 130 קלוריות נשרפות במהלך יחסי מין.

סקס נחשב ל'פעילות גופנית משמעותית' במחקר משנת 2013 שפורסם ב-Plos One, שבחן את ההוצאה האנרגטית של צעירים בריאים במהלך יחסי מין והשווה אותה לריצה על הליכון. חוקרים מאוניברסיטת קוויבק בקנדה גילו שזוגות בתחילת שנות ה-20 לחייהם שורפים בין 69 ל-100 קלוריות במפגש הסקס הממוצע שלהם. זה שווה ל-3.6 קלוריות לדקה. זה בערך אותה הוצאה אנרגטית כמו ריצה של 10 דקות על הליכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully