וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: זו תנוחת הסקס הטובה ביותר לנשים המתקשות להגיע לאורגזמה

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 23:50

מחקר חדש מצא מהי תנוחת הסקס הטובה ביותר עבור נשים הטרוסקסואליות כדי להגיע לעוררות מינית והגעה לאורגזמה, אך למחקר הזה יש גם כמה חסרונות בולטים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

מחקר חדש ניסה לפענח אחת ולתמיד מהי תנוחת הסקס הטובה ביותר עבור נשים הטרוסקסואליות בכל הנוגע לעוררות מינית והגעה לאורגזמה. למחקר אמנם יש כמה חסרונות שתכף נדבר עליהם, אולם החוקרים מצאו (מוכנים להפתעה?) שהתנוחה המיסיונרית המיושנת והטובה - בתנאי שמונחת כרית מתחת לישבן של האישה כך שהאגן שלה מורם מעט - היא התנוחה המוצלחת ביותר.

כפי שדווח בכתב העת Sexologies, צמד חוקרים מהמרפאה הגינקולוגית הפרטית New H Medical בניו יורק קבעו מהי התנוחה המוצלחת ביותר להשגת אורגזמה נשית על ידי בחינת זרימת הדם בדגדגן בחמש תנוחות. הרופאים השתמשו בסורק אולטרסאונד כדי למדוד את זרימת הדם של זוג נבדקים כשהם עושים את זה בחמש תנוחות שונות למשך 10 דקות כל אחת: פנים מול פנים כשהאישה מעל ("הקאוגירל"), פנים מול פנים בישיבה ("לוטוס"), פנים מול פנים כשהזכר למעלה - עם ובלי כרית ("המיסיונרית") וכריעה כשהאישה כפופה ("דוגי סטייל").

הם גילו שזרימת הדם בדגדגן גדלה לאחר כל תנוחה' למעט כריעה ("דוגי סטייל'). הם גם גילו שתנוחת הפנים מול פנים כשהגבר למעלה (התנוחה המיסיונרית)כשיש וכרית מתחת לאגן האישה הייתה המוצלחת ביותר בעוררות זרימת הדם בדגדגן ובהגעה לאורגזמה. המסיונרית אולי נחשבת לתנוחה הבנאלית ביותר, אבל מתברר שזו גם התנוחה המועדפת ביותר אצל נשים כשזה מגיע לאורגזמה - והכרית חשובה לא פחות.

תוצאות תנוחת הכריעה/כניסה אחורית:

תנוחות הסקס הטובות ביותר לאורגזמה הנשית. New H Medical, צילום מסך
תנוחות הסקס הטובות ביותר לאורגזמה הנשית/צילום מסך, New H Medical

תוצאות התנוחה המיסיונרית:

תנוחות הסקס הטובות ביותר לאורגזמה הנשית. New H Medical, פלאש 90
תנוחות הסקס הטובות ביותר לאורגזמה הנשית/פלאש 90, New H Medical

"תנוחת הכריעה/הכניסה האחורית מייצרת את הכמות הנמוכה ביותר של מגע ישיר בדגדגן, והביאה לעלייה זניחה בזרימת הדם בהשוואה לתנוחות פנים מול פנים", כתבו מחברי המחקר, בראשות ד"ר קימברלי לובי, כפי שפורסם ב-Daily Mail, "הכרית הייתה המפתח להנאה מרבית מכיוון שהיא מביאה לחדירה עמוקה יותר. כריות המשווקות למען המטרה הזו, המכונות לעתים קרובות 'כריות סקס' הן בדרך כלל מוצקות ובצורת טריז - והן מספקות זווית אגן מדויקת ועקבית יותר מכריות מיטה קונבנציונליות".

הם הוסיפו: "קושי להגיע לאורגזמה הוא מרכיב אחד של הפרעות בתפקוד המיני. רופאים יכולים להשתמש בממצאים אלה כדי לייעץ למטופלים לגבי תנוחות הסקס שיכולות לסייע להם להגיע לאורגזמה".

התנוחה המיסיונרית. ShutterStock
התנוחה המועדפת/ShutterStock

מהי התנוחה המועדפת עליך?

המיסיונרית
דוגי סטייל
הבוקרת ההפוכה
הלוטוס
הבוקרת
אני בכלל בתול
33937 משתתפים

שימו לב

לפני שנקפוץ למסקנות מהירות, יש כמה אזהרות שיש לקחת בחשבון כשמסתכלים על תוצאות המחקר. ראשית, המחקר כלל רק זוג הטרוסקסואלי אחד - כך שאין שום ביטחון שהתוצאות מייצגות את האוכלוסייה הרחבה יותר. המאמר מסביר כי הזוג היה "זוג רופאים בריאים, שניהם בני 32" שהיו "מוכרים לחוקרים".כמובן שאפשר גם לטעון שקיום יחסי מין תחת עינייהם הפקוחה של שני חוקרים אינו מייצג את האופן שבו רוב האנשים נהנים במיטה.

על אף מגבלות אלו, ממצאים דומים הושגו בעבר במחקרים גדולים יותר. מאמר אחד משנת 2020 סקר כמעט 20,000 גברים ונשים הטרוסקסואלים צ'כים ושאל אותם על העדפותיהם בנוגע ל-13 תנוחות סקס שונות. גם הוא הראה שאנשים נטו להעדיף תנוחות פנים מול פנים כאשר רצו להגיע לאורגזמה, אם כי במקרה הזה נמצא שהתנוחה המועדפת היא תנוחת פנים מול פנים כשהאישה מלמעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully