וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תולעים במוח וצלופח בישבן: הדברים המחרידים ביותר שנתקעו לאנשים בגוף

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 23:49

רופאי שירות הבריאות הלאומי הבריטי מוציאים כ-300 אובייקטים מדי שנה מפי הטבעת בלבד. הנה כמה מהדברים המחרידים ביותר שנתקעו בגופם של אנשים - ולא רק בישבן

דברים מוזרים שנתקעו לאנשים בישבן/@dr.karanr

מוקדם יותר השנה עלה לכותרות בעולם מטופל שהשתמש במקדחה חשמלית כדי להסיר כדור פלסטיק שנתקע בפי הטבעת שלו. הבחור האומלל הובהל לבית החולים ועבר ניתוח להסרת כדור ניקוי השטיחים שנותר תקוע בישבנו במשך יומיים. זה רק סיפור אחד מבין מאות על חפצים אקראיים שנמצאו בתוך חלקי גוף. למעשה, מדי שנה רופאי שירות הבריאות הלאומי הבריטי מסירים כ-300 אובייקטים מפי הטבעת בלבד.

רבים מוצאים את עצמם על שולחן הניתוחים כתוצאה ממשחקי מין שהשתבשו - אך לא רק. הנה כמה מהסיפורים המוזרים ביותר שהגיעו לכותרות במהלך השנים. זהירות - הקריאה לא לבעלי לב חלש.

78 מזלגות וכפות

ב-2009 החליטה מרגרט דאלמן להתנער מאוכל - ובמקום זאת בלעה סט סכו"ם שלם. בת ה-52 אושפזה בבית החולים עם כאבי בטן קשים, וצילום הרנטגן שלה הראה שהיא בלעה 78 מזלגות וכפות.

היא עברה ניתוח חירום, ובאופן לא מפתיע הרופאים הגיעו למסקנה שהיא סובלת ממחלת נפש. "נראה שהיא סובלת מאובססיה כלשהי. בכל פעם שהתיישבה לארוחה, היא הייתה מתעלמת מהאוכל ואוכלת את הסכו"ם", אמר אחד הרופאים.

סכו"ם שבלעה מטופלת. europics.at, צילום מסך
סכו"ם שבלעה מטופלת/צילום מסך, europics.at

באט פלאג שנותר תקוע עמוק בישבן

רוזי סנשיין נותרה מושפלת לאחר ש"איבדה" באט פלאג בישבן שלה במהלך משחק סקס קינקי. המסכנה נאלצה לפנות למיון כדי "לדוג אותו", לאחר שבילתה שעה בניסיון לשלוף אותו בעצמה מישבנה.

צעצוע המין שלה הגיע לאורך של 10.3 ס"מ ולרוחב של 4.4 ס"מ. הרופאים ערכו צילום רנטגן ולמרבה המזל הצליחו להסיר ידנית את הצעצוע המעוטר בקריסטל מבלי לבצע ניתוח.

תולעים במוח

בשנת 2008 טפיל בשם טאניה סוליון פלש למוחה של רוזמרי אלוורז. תושבת פניקס, אריזונה, החלה לחוות חוסר תחושה בזרועה וראייה מטושטשת. בדיקת MRI גילתה את התושב הבלתי רצוי בתוך הגולגולת שלה.

באותו זמן, הרופאים הסבירו שתולעים יכולות היו להגיע לשם כתוצאה מאכילת בשר חזיר לא מבושל או שהן מופצות על ידי אנשים שלא שוטפים ידיים לאחר השימוש בשירותים. אלוורז, שהחלימה לחלוטין, המליצה לצופי חדשות פוקס 10: "שטפו ידיים, אנשים. שטפו ידיים!".

תפוחי אדמה בנרתיק

אישה בת 22 מקולומביה הגיעה לבית החולים עם כאבי בטן קשים. לרופאים התברר שתפוח אדמה שנבט בתוך הנרתיק שלה היה למעשה שורש הבעיה שלה, תרתי משמע. היא סיפרה לרופאים שהיא דחפה לשם את תפוח האדמה כאמצעי מניעה כי אמה אמרה לה שזה ימנע ממנה להיכנס להריון.

כאשר הוא נותר בתוכה, החל תפוח האדמה להצמיח שורשים שצמחו להם אל תוך אברי הרבייה שלה. למרבה המזל הצוות הצליח להסיר את תפוח האדמה ושורשיו לפני שהספיקו לעשות נזק רציני.

קצף לחריץ איבר המין

גבר כמעט נותר אימפוטנט לשארית חייו לאחר שבן זוגו התיז קצף פוליאוריתן לתוך איבר מינו. הגבר האלמוני בן 45 ניסה להחדיר חפצים שונים לפתח איבר מינו, במטרה להשאירו זקוף במהלך יחסי מין. הדברים קיבלו תפנית מכוערת כשבן זוגו החליט להשתמש בקצף פוליאוריתן כדי לשמור עליו במצב זקפה. הבחור נותר עם כמות גדולה של קצף בתוך איבר מינו ושלפוחית השתן שלו. הוא עבר ניתוח להוצאת הקצף ואיבר מינו חזר לתפקד.

הקצף שהוצא מאיבר מינו של מטופל. Rosa Parka Susan & M.MacDonald, אתר רשמי
הקצף שהוצא מאיבר מינו של מטופל/אתר רשמי, Rosa Parka Susan & M.MacDonald

צלופח בישבן

בשנת 2020, הרופאים שלפו צלופח אסיאתי בגודל 38 ס"מ ממעי גס של מטופל לאחר שאושפז עם הלם זיהומי. הוא ציין שהכניס אותו לגופו, דרך פי הטבעת שלו, כשהוא עדיין חי במטרה "לרפא את העצירות שלו".

הגבר הסיני שזהותו לא פורסמה נאלץ לעבור ניתוח חירום להסרת הצלופח החי ממעיו. על פי "הסאן", האיש סבל מעצירות וחבריו הציעו לו לנסות את "התרופה העממית", על אף שאין שום הוכחה מדעית לכך שצלופח יכול להועיל לבעיות במערכת העיכול. האיש קנה צלופח בשוק מקומי והחדיר אותו דרך פי הטבעת שלו, וזה עלה והגיע אל המעי הגס שלו, שם הוא יצר חור בדופן המעי והביא לחלחול תכולתה אל פנים הבטן. בניתוח נדהמו הרופאים לגלות צלופח ביצות אסייתי שהצליח לשרוד בחיים את ההרפתקה המשונה הזאת. למזלו, גם הבחור הסיני שרד את הניתוח. רופאיו סיפרו שהאיש סבל מכאבים אך התבייש לראות רופא, וכי היה לו מזל גדול שהוא נכנע לבסוף ופנה לקבלת טיפול.

מארז הפתעות

אסיר מפלורידה הכניס למעלה פי הטבעת שלו כמות היסטרית של פריטים. שימו לב: 17 טבליות, סיגריה, שישה גפרורים, אבן צור, מזרק אחד ריק עם מחק על קצה המחט, מיכל שפתונים, קבלה וקופון. ניל לנסינג הצליח לתחוב את כל אלו לקונדום אחד ודחף אותו פנימה לישבנו, כשלא ברור איך הקונדום לא נקרע.

אוסף החפצים נמצא במהלך חיפוש שגרתי בכלא. ניל הואשם בהחזקת סמים וטבק שלא כדין בזמן ריצוי עונשו בכלא המחוזי.

הנה עוד דברים מוזרים שנמצאו בישבנים של אנשים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully