וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכניס צלופח חי לפי הטבעת בניסיון לטפל בעצירות - וכמעט מת כי הובך לספר על זה

5.8.2021 / 1:51

גבר סיני נאלץ לעבור ניתוח חירום להסרת צלופח חי ממעיו - אותו החדיר לשם בעצמו כדי לטפל בעצירות. הוא סבל מכאבי בטן במשך יום שלם וסירב לספר לרופאיו על החלטתו המטופשת שכמעט הביאה למותו

התגלה הצלופח החשמלי החזק בעולם - המייצר זרם חשמלי חזק פי 3 משקע החשמל/L. Sousa/Smithsonian

גבר בן 49 ממחוז באיון שבגואנגג'ואו, בירת מחוז גואנגדונג שבדרום סין, הובהל לאחרונה לבית החולים כשהוא סובל מכאבי בטן קשים. בהתחלה סירב לשתף את הרופאים בסיבה האמיתית לכאבי הבטן שלו, אך כשהבין שחייו נמצאים בסכנה - הוא סיפר להם במבוכה שצלופח חי באורך 20 סנטימטרים נכנס לישבנו. גם אז הוא השתמש בשקר לבן וסיפר שהצלופח "שחה לשם במקרה". רק מאוחר יותר הוא חשף את הסיבה האמיתית: הוא עצמו החדיר את הצלופח לפי הטבעת שלו כדי לטפל בעצירות הקשה ממנה הוא סובל.

הגבר שזהותו לא פורסמה נאלץ לעבור ניתוח חירום להסרת הצלופח החי ממעיו. על פי "הסאן", האיש סבל מעצירות וחבריו הציעו לו לנסות את "התרופה העממית", על אף שאין שום הוכחה מדעית לכך שצלופח יכול להועיל לבעיות במערכת העיכול. האיש קנה צלופח בשוק מקומי והחדיר אותו דרך פי הטבעת שלו, וזה עלה והגיע אל המעי הגס שלו, שם הוא יצר חור בדופן המעי והביא לחלחול תכולתה אל פנים הבטן. בניתוח נדהמו הרופאים לגלות צלופח ביצות אסייתי שהצליח לשרוד בחיים את ההרפתקה המשונה הזאת. למזלו, גם הבחור הסיני שרד את הניתוח. רופאיו סיפרו ל-Global Times שהאיש סבל מכאבים אך התבייש לראות רופא, וכי היה לו מזל גדול שהוא נכנע לבסוף ופנה לקבלת טיפול.

כך נראה הצלופח שהוצא ממנו

זה ודאי יפתיע אתכם, אך לא מדובר במקרה הראשון של אדם שהחדיר לישבנו צלופח כדי לטפל בחסימה במעיים. באתר המדעי iflscience דווח שבשנת 2017 הוצא מבטנו של גבר סיני צלופח באורך 50 סנטימטרים לאחר ניסיון כושל שלו לטפל בעצירות. ביוני 2020, גבר בשנות ה-50 לחייו שמע גם הוא על תרופת הסבתא העתיקה והחדיר צלופח ביצות אסייתי לפי הטבעת שלו. הצלופח עשה את דרכו לחלל הבטן והוביל לזיהום חמור מחדירה של צואה ומוגלה לחלל הבטן. שלא כמו באירוע האחרון, צלופח זה לא שרד את המסע, אולם הגבר יצא מזה בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully