וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: חוט באורך 2 מטרים נתקע באיבר מינו של גבר בתול בן 37

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 11:52

גבר אינדונזי הגיע לבית החולים עקב קושי במתן שתן וכאבי בטן, שם נאלץ להודות בפני הרופאים שבמהלך אוננות השחיל לעצמו חוט לתוך איבר המין. הרופאים הצליחו לחלץ את חוט הניילון באורך 2 מטרים באמצעות פינצטה ארוכה. גברים, היזהרו כי זה הולך לכאוב לכם

הרופאים נדהמו: בן 70 תקע מזלג באיבר מינו/עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

גבר אינדונזי בן 37, בתול שגר בבית אמו, פונה לבית החולים בסורבאיה, אינדונזיה, וסיפר לרופאים שהוא סובל מכאבי בטן חזקים. הם נותרו מזועזעים כשהמטופל חשף בפניהם שהחדיר חוט ניילון באורך 2 מטרים לתוך איבר מינו במהלך אוננות - ולא הצליח להוציא אותו משם. החולה, שפרטיו האישיים לא פורסמו, התלונן גם על קושי במתן שתן ודם בשתן. לדברי הרופאים, לקח לו זמן להתוודות בפניהם על שהחדיר לתוך צינור השופכה שלו חוט ניילון כשאיבר מינו היה זקוף.

בפירוט התקרית ב-Radiology Case Reports, הרופאים שטיפלו בו ציינו כי מקרים של החדרת חפצים לדרכי השתן הם "נדירים יחסית", אך נמצאים בעלייה בעשורים האחרונים. בדו"ח צויין שאנשים בדרך כלל מחדירים חפצים - כגון אטבים לשיער, קשיות, גפרורים ועפרונות - לשופכה שלהם לצורך הפקת הנאה מינית, או עקב בעיות פסיכולוגיות או לאחר שימוש בסמים. מי שעושה זאת לצורך הנאה מינית, לעיתים קרובות מתעכב יותר עם פנייתו לעזרה רפואית ומוסר מידע לא מדויק לרופאים עקב המבוכה, מה שמגביר את הסיכון לסיבוכים, כגון דלקות בדרכי השתן, אבנים בשלפוחית השתן והרעלת דם.

רופאים מסבירים שהחדרת חפצים לשופכה עלולה לפגוע ברקמה רגישה באזור המשחרר שתן וזרע. מצב כזה יכול גם להוביל לחוסר שליטה בשלפוחית השתן ולזיהום. הנזק לפין ולשופכה עשוי אפילו לחייב ניתוח או שתלים שישחזרו את הרקמה הרגישה.

צינור באורך 2 מטרים נתקע באיבר מינו של גבר. sciencedirect, צילום מסך
זה החוט באורך 2 מטרים שנתקע באיבר מינו של גבר/צילום מסך, sciencedirect

המטופל האינדונזי אמר לרופאים שזו הפעם הראשונה שהוא מכניס משהו לשופכה שלו, על אף שהוא מאונן וצופה בפורנו מדי יום. הרופאים ביצעו שטיפה של שלפוחית השתן - הליך שבו נוזל סטרילי מוחדר דרך צנתר לתוך שלפוחית השתן כדי להסיר חסימות - בתקווה שזה יוציא את החוט, אך ההליך לא עבד. לאחר מכן הם ביצעו ציסטוסקופיה - כאשר מצלמה מוכנסת לשלפוחית השתן דרך צינור כדי שהרופאים יוכלו לראות את הנעשה בפנים. הרופאים הבחינו ב"צרור שחור של חוט ניילון" ולבסוף הצליחו להסיר אותו באמצעות החדרת פינצטה דקה וארוכה במיוחד.

צילום אולטראסאונד של השלפוחית של האדם שצינור באורך 2 מטרים נתקע באיבר מינו. sciencedirect, צילום מסך
צילום אולטראסאונד של השלפוחית של האדם שחוט באורך 2 מטרים נתקע באיבר מינו/צילום מסך, sciencedirect

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית המטופל, שנשאר להשגחה בבית החולים למשך יומיים, החלים לחלוטין. פסיכיאטר, שאליו הפנו אותו הרופאים, קבע כי הוא סובל מהפרעה טורדנית-קומפולסיבית ופראפיליה - גירוי או פעולה מינית הסוטים מהמיניות הנורמטיבית והכרחיים ליצירת גירוי מיני או אורגזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully