וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הגדול של איימי: ההפרעה הנפשית המוזרה שהשחקנית חיה איתה

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 14:43

השחקנית והקומיקאית האהובה משתפת בשנים האחרונות על מצבים רפואיים מהם היא סובלת בפתיחות יתרה. כעת היא חושפת את הסוד הגדול מכול - על הפרעה נפשית מפתיעה ונדירה

רופאים בהדסה מוציאים גוש שיער מקיבה של ילדה בת 13/צילום: דוברות הדסה

איימי שומר היא אישה שלא שומרת כלום בבטן. בשנים האחרונות היא התוודתה כי בעלה הוא אוטיסט, סיפרה על הקשיים שלה להיכנס להיריון ולהיות בהיריון, ואפילו גילתה כי עברה ניתוח לכריתת הרחם בעקבות אנדומטריוזיס, ושאיבת שומן מישבנה. כעת היא פותחת את אחד המאבקים הנפשיים הגדולים בחייה.

לאחרונה במהלך ריאיון להוליווד ריפורטר סיפרה השחקנית והקומיקאית בת ה-40, כי היא סובלת מטריכוטילומניה - הפרעה שגורמת לה לתלוש את שערה. באותו ריאיון היא גם הודתה שהיא חוששת שבנה בן השלוש יפתח את המחלה.

טריכוטילומניה היא הפרעה רפואית ונפשית שגורמת למריטת שיער אובססיבית מאיזורים כמו הקרקפת, ריסים, גבות, זקן ועוד. למרות שהקומיקאית אמרה שהיא סובלת מהמצב הזה במשך שנים, זה נותר "סוד גדול", לדבריה. "אני חושבת שלכולם יש סוד גדול וזה שלי", אמרה, "ואני גאה שהסוד הגדול שלי רק פוגע בי, אבל זה מה שסחבתי עליו כל כך הרבה בושה במשך כל כך הרבה זמן".

שומר סיפרה שפעם כשהייתה ילדה היא התמודדה עם הלחץ של הפרידה של הוריה ושל העובדה שאביה אובחן כחולה בטרשת נפוצה, היא תלשה את שיערה בצורה קיצונית עד כדי כך שהיא נאלצה לחבוש פאה לפני היציאה לבית הספר.

איימי שומר. splash
חשפה סוד גדול. איימי שומר/splash

שומר הבהירה שהיא עדיין נאבקת בטריכוטילומניה, מכיוון שזו לא בעיה שחולפת. יש לה גם חשש שבנה, ג'ין, עלול בסופו של דבר לסבול מהמצב, מכיוון ש"גנטיקה עשויה לשחק תפקיד בהתפתחות המחלה", לפי Mayo Clinic. "בכל פעם שהוא נוגע בראשו אני חוטפת התקף לב", אמרה.

"אני באמת לא רוצה שיהיה לי סוד גדול יותר", הסבירה, "וחשבתי שהשיתוף יעזור לי להפיג קצת את הבושה שלי ואולי, בתקווה, יעזור לאחרים להקל גם על חלק מהבושה שלהם. זה הדבר שהכי התביישתי בו. זה מרגיש ממש משחרר לשחרר סוף סוף חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully