וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של האב לבנו על מעשה בריונות עורר תגובות זועמות

11.1.2022 / 0:01

אב שהחליט להעניש את בנו על מעשה בריונות, הציב אותו עם שלט עליו כתוב: "אני בריון, צפרו אם אתם שונאים בריונות". התגובות, באופן צפוי, היו מאוד שליליות

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ וש"מעשה אבות סימן לבנים" והנה ההוכחה - אב בפלורידה שרצה להעניש את בנו על מעשה בריונות זכה להיקרא ברשת בריון בעצמו - אחרי שהכריח את בנו לעמוד בצד הדרך עם שלט שעליו כתוב "אני בריון, צפרו אם אתם שונאים בריונים".

אין צורך להסביר כי מעשי בריונות הם דבר שאסור לעבור עליו בשקט והורים צריכים לעשות כל מה שהם יכולים כדי למנוע מילדיהם להתנהג בצורה לא הוגנת כלפי אחרים, אלא שזוג ההורים הזה בחרו להתנהג בצורה שגרמה לאנשים רבים לבקר אותם קשות.

לא פחות מ-7 מליון איש צפו בסצינה ששותפה ברשת על ידי משתמש הטיקטוק גווין קליין, שצילם אותה בפלורידה, היכן שהבן הצעיר נראה מחזיק את השלט מעל ראשו כששני אנשים, ככל הנראה הוריו, יושבים מאחורה על כסאות גינה ושומרים עליו. מי שצילם את הסרטון תיאר את מה שקורה כ"כל כך מרושע" ואמר שהוא רוצה "לצעוק על ההורים" שגרמו לילד להחזיק את השלט.

צפו בסירטון

העונש הזה

מוגזם
מוצדק
קשה לדעת
1478 משתתפים

אין הרבה טקסט שמסביר את האירוע או מה עשה הבן שבגללו נענש, אבל ברשת החברתית תקפו את ההורים על ההשפלה של ילדם. קליין תיאר את האבא כ"בריון" בזמן שפרסם את הסירטון בזמן שאחד המגיבים כתב: "להשפיל ציבורית את הילד שלך לא יגרום לתיקון הבעיה". אדם נוסף כתב כי: "משמעת זה בסדר, משמעת בציבור לא תלמד את הילד שום דבר".

משתמשים אחרים בטיקטוק דווקא הציבו את עצמם בצד של ההורים ואמרו: "אם אתם לא מסכימים עם הצורה הזאת של ענישה - אתם רכים מדי". אחד הגיב וכתב: "זאת הורות. משמעת, לגרום בושה לילד שלא יעשה זאת שוב. זה לא רשעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully