וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אירועי ספורט שיעזרו לכם לחזור לכושר אחרי החגים

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 11:54

היו רגעים שלא האמנו שזה יקרה, אבל זה קרה - החגים נגמרו, ועכשיו אפשר לנשום אוויר סתווי ולהתחיל לחשוב איך חוזרים לשגרה בריאה. אספנו 5 אירועי ספורט מהנים שיעזרו לכם לגייס מוטיבציה ולשרוף קלוריות

חגים זה תמיד עסק משמין, אבל חגים שמגיעים דקה וחצי אחרי אוגוסט, כשבחוץ משתוללת מגיפה - הם כבר יוצרים שילוב בעייתי במיוחד של אכילה רגשית ורביצה ביתית. אבל זהו, הקיץ נגמר, החגים עברו ואפילו יש קצת ריח של סתיו באוויר, וזה בדיוק הסימן שלנו לחזור לכושר. כדי לעזור לכם לגייס מוטיבציה לחזור להתאמן, אספנו 5 אירועי כושר מהנים במיוחד.

צליחת הכנרת ה-67

תאריך: יום שבת, 2 באוקטובר 2021, מגוון חופים במועצה האזורית עמק הירדן

מרחקים: 1.5 ק"מ ו-3 ק"מ

רמת קושי: קל, בינוני, קשה

מדובר באירוע השחייה העממי הגדול בישראל שמציע, בגדול, שחייה משותפת לאורך הכנרת. בצליחת הכנרת לא צריך למהר לזינוק, וכל אחד יתחיל את הצליחה בזמן הנוח לו בטווח הזמנים שמוגדר מראש, הצליחה מיועדת לילדים מגיל 7 ומעלה שיודעים לשחות, ומסלול השחייה הוא בקו ישר מהחלק הדרום-מזרחי של הכנרת לחלק הדרומי.

לפרטים נוספים

מרוץ ג' ה-12 למען מלאכיות הדממה

תאריך: יום שבת, 16 אוקטובר 2021, שכונת רמת אביב ג' תל אביב

מרחקים: 1 ק"מ, 5 ק"מ, 10 ק"מ

רמת קושי: קל

המטרה של מרוץ ג' ה-12 למען מלאכיות הדממה היא להביא לשינוי בחייהן של הילדות הנלחמות בתסמונת רט - הכנסות המרוץ מוקדשות להמשך מימון מחקרים למציאת ריפוי לתסמונת רט ושיפור דרכי הטיפול בחולים. במשך השנים נהפך מרוץ ג' לחגיגת ריצה לכל המשפחה ולמסורת שמתאימה את עצמה לטרנד של עולם הכושר ובריאות הגוף.

לפרטים נוספים

עוד בוואלה!

באיזו תדירות צריך להתאמן כדי להיכנס לכושר? המדע עונה

לכתבה המלאה

מרוץ הבוז'ולה ישראל

תאריך: יום שישי, 22 באוקטובר 2021, מועצה אזורית גזר

מרחקים: 7 ק"מ, 13 ק"מ, 21 ק"מ

רמת קושי: קל

מרוץ הבוז'ולה מציע חוויה אחרת לגמרי מכל מה שאתם מכירים. איו תחרות, אין מדידת זמנים ואין יעדים ושיאים. מה שכן יש זה אווירה חגיגית, צבעונית והיתולית. הרצים מגיעים בשלל תחפושות מושקעות ומצב הרוח עולה ועולה כאשר המסלול עובר בין תחנות רענון שבהן תמצאו לצד המים טעימות ממיטב יינות הארץ ושבהן מתרחשות מסיבות מקומיות סוערות מלוות במוזיקה וכיבוד.

לפרטים נוספים

מרתון ירושלים

תאריך: יום שישי, 29 אוקטובר 2021, ירושלים

מרחקים: מרתון (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ, 5 ק"מ , מקצה קהילות 800 מ' ומקצה משפחות 1.7 ק"מ

רמת קושי: קל, בינוני, קשה

מרתון Winner ירושלים הבינלאומי ה-10 שהיה אמור להתקיים בחודש מרץ 2020 ונדחה בגלל הקורונה, יתקיים בהשתתפות עשרות אלפי רצים מרחבי הארץ. המרתון המסורתי כולל מסלול בנוף עוצר נשימה. מרתון Winner ירושלים הבינלאומי הוא גם אירוע הספורט החברתי הגדול במדינה בו לוקחות חלק עשרות עמותות כדוגמת: שלווה, האגודה למלחמה בסרטן, אמי"ת, קו לחיים, דרכינו, עלה, יחד, המרכז לנפגעות אונס ותקיפה מינית, קרן קובי מנדל ועוד.

לפרטים נוספים

מרתון ירושלים. עיריית ירושלים,
אירוע הספורט החברתי הגדול בישראל. מרתון ירושלים/עיריית ירושלים

מרוץ אייל 2021 לזכרו של אייל שמואלי

תאריך: יום שבת, 6 נובמבר 2021, רמת השרון

מרחקים: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ

רמת קושי: קל

מרוץ אייל לזכרו של אייל שמואלי הינו מהמרוצים הגדולים והבולטים בישראל ויתקיים זו השנה ה-19. המרוץ מאורגן ע"י זהבה שמואלי לזכרו של בנה, ומהווה אירוע משפחתי וססגוני שמסמל את דמותו של אייל, את אהבתו לריצה ואת האנרגיה והשמחה שאפיינו אותו בחייו. אלפי משתתפים מכל קצוות הארץ פוקדים את המרוץ בכל שנה ונהנים מרמות קושי שונות לכל המשפחה. המסלול המאתגר משלב ריצה אורבנית לצד ריצה בשדות ובמטעים של רמת השרון ומושך אליו את מיטב הרצים הבכירים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully