וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריון זה לא מחלה: המתעמלת האולימפית שמתחרה בשבוע 18

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 7:03

מתחרה אמריקנית עלתה למבחנים האולימפיים כשהיא עם בטן היריונית קטנטנה והתחרתה בכל התחרויות על אף החום הכבד. המהלך שלה משדר מסר עוצמתי שמתאים בול לאולימפיאדה

ביום שבת הודיעה לינדזי פלאך, מתחרה במבחנים האולימפיים בארה"ב השנה, באמצעות עמוד האינסטגרם שלה כי היא בהיריון, בשבוע 18. פלאך, 31, התחרה בעבר בתחרויות לנשים באולימפיאדות בשנת 2012 ו-2016.

השנה, רגע לפני התחרות בקרב שבע, היא פרסמה תמונות המציגות את הבטן ההיריונית הקטנה שלה. "המבחנים האולימפיים השלישיים נראים קצת אחרת. הסוד כבר לא סוד", כתבה באינסטגרם, "לכל סיפור יש סוף אבל בחיים כל סוף הוא התחלה חדשה".

קרב שבע הוא אחד האירועים הגדולים ביותר באולימפיאדה והוא כולל 7 תחרויות מגוונות: 100 מטר ריצת משוכות, קפיצה לגובה, זריקת כדור, ריצת 200 מטר, קפיצה לרוחק, זריקת כידון וריצת 800 מטר, במהלכה ירדה מהמסלול לאחר 100 מטרים בלבד כדי לשמור על בריאותה שלה ושל תינוקה , זאת בשל גל חום שהתרחש באותן שעות ביוג'ין, אורגון. בסופו של דבר פלאך התחרתה בכל אלה ודורגה במקום ה-15 מתוך 18 המתחרות.

בראיון ליאהו ספורט אמרה פלאך כי ברגע שגילתה על היריונה, היא ביקשה מרופאי הנבחרת רשות להמשיך ולהתאמן לקראת המבחנים."הדאגה הגדולה שלי הייתה לוודא שאני בריאה והתינוק בריא", אמרה.

עוד בוואלה!

היום שאחרי: הצד האפל של מדליית הזהב

לכתבה המלאה

עם הישגיה ביום ראשון הצטרפה פלאך לרשימה הולכת וגדלה של ספורטאיות שהשתתפו בתחרויות עלית בהיריון. בשנת 2017, סרינה וויליאמס למשל סיפרה על חוויה דומה וקצת שונה לאחר שגילתה בטעות שהיא בהיריון בזמן שהתחרתה וואף זכתה באותה השנה באליפות אוסטרליה הפתוחה.

השקיפות של וויליאמס עזרה לעורר מתחרות בענפי ספורט שונים, כולל נשים בהיריון, להתריס עם הציפיות המגדריות מגופן. כך צפינו בפו יואנהוי, שחיינית בת 20 מסין הפכה בין לילה לכוכבת רשת בעולם אחרי שהתוודתה שלא שחתה מספיק טוב במקצה השליחים, מכיוון שסבלה מכאבי מחזור. פו, שברה טאבו לא רק באולימפיאדה, אלא שמה את נושא המחזור הנשי בראש סדר היום התקשורתי בסין השמרנית, שם לפי סקרים רק 2 אחוזים מהנשים משתמשות בטמפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully