וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אמא בהריון שני מצליחה לשמור על קוביות בבטן? זה הסוד שלה

31.3.2016 / 6:20

סיה קופר מפלורידה היא גורו בריאות עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם. לאחר שהצליחה להתמודד עם הפרעות אכילה וגילתה את הכושר היא מהווה השראה לאלפי אמהות ברחבי העולם. מה הסוד? הרבה כושר ואכילה מסודרת כמובן

diaryofafitmommyofficial

אם מפלורידה הפכה לכוכבת רשת לאחר שתיעדה כיצד היא מצליחה לשמור על גוף רזה ומחוטב גם בהריון עם ילד שני. סיה קופר, 26 מדסטין, פלורידה היא בלוגרית מקצועית אך גם אחות מוסמכת. הכל התחיל כאשר רצתה לנהל יומן מעקב לאורח החיים שלה, לאחר שנכנסה להריון ובמהרה צברה יותר מ-100,000 עוקבים באינסטגרם, רבות מהם הן אמהות השואבות ממנה השראה.

בעמוד הפרופיל שלה אין רק תמונות של סיה משוויצה בבטן שטוחה אותה היא מתחזקת גם בחודשי ההריון המתקדמים, אלא גם סרטוני כושר שמראים בדיוק כיצד היא שומרת על גוף חטוב. היא מצולמת עושה תרגילים מחוץ לפתח הבית, בחניה, בחדר כושר ואפילו בגן השעשועים הקרוב לביתה. "גם כשאת יוצאת לשחק עם הילדים את יכולה לעשות כושר", היא כותבת.

בראיון לדיילי מייל מספרת סיה כי הפיכתה לגורו בריאות החלה לאחר שהתייאשה מהקריירה שלה כאחות והתגברה על הפרעות אכילה. "לא היה לי קל להתגבר על הבולימיה. כל החיים אמרו לי שאני שמנמנה ואם ארד רק טיפה במשקל אהיה יותר יפה. חשבתי שהבנות שראיתי במגזינים הן מודל היופי ומשהו שיש לשאוף אליו", אמרה. "יום אחד הבנתי שאם לא אפסיק להזיק לעצמי אני ארד במדרון תלול, שלא בטוח שאצליח לצאת ממנו. במקום מגזיני אופנה התחלתי לקרוא על כושר ובריאות והבנתי שמראה מחוטב יותר יפה ממראה שדוף. הפסקתי לבלוס ולהקיא, עברתי למזון אורגני ולמדתי להרים משקולות".

במהלך השינוי באורח החיים גילתה סיה את אהבתה לשיתוף חייה עם אחרים באינטרנט. "בעזרת הבלוג מצאתי תשוקה חדשה ותחביב חדש. לא האמנתי שאני כל כך אהנה מכתיבה והדרכה של אנשים לשמירה על אורח חיים בריא", היא סיפרה. היא נשואה בשנית לגריידי, מטפל בתזונה בחיל האוויר האמריקאי ולשניים בן בשם גרייסון. "גריידי הוא מעריץ מספר 1 שלי. בהריון הראשון שלי הוא אפשר לי לפרוש מבית החולים ולהשקיע את כל כולי בבלוג. רק בזכותו זה הצליח".

עוד באותו נושא

הבטן ההריונית הקטנה בעולם? לא תאמינו איך נראית מאמנת כושר בשבוע ה-36 להריונה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully