וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער עולה: לירן שטראובר נהנה מהילד החדש ושומר על שגרה טובה

מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 10:09

המשפחה של שוער העבר וטל טלמון התרחבה עם אולי הקטן ואנחנו ניצלנו כמה דקות של שקט ומנוחה כדי לקפוץ להגיד שלום, ולשמוע מלירן איך זה להיות שוב אבא טרי, מה הרגע שהוא לא ישכח מהקריירה ועל מה הוא לא מוותר בארוחת הבוקר. צפו

בווידיאו: לירן שטראובר נהנה שוב מהחיים כאבא טרי ושומר על שגרה טובה/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

לזוגיות המקסימה של לירן שטראובר וטל טלמון הצטרף ממש לאחרונה תינוק קטן וחמוד בשם אולי ולכבוד האירוע המשמח, קפצנו לבית של שוער העבר, כדי לבדוק איתו מקרוב איך החיים כאבא טרי שוב, מה רגע השיא בקריירה, על מה הוא לא מוותר בארוחת הבוקר, איזו אמונה תפלה מוזרה יש לו, איך הוא שומר על מסגרת של אימונים ותזונה גם היום, איזה שיר לא יוצא לו מהראש ועוד ועוד, עד שאולי עמד להתעורר ופשוט נגמר לנו הזמן.

גם אתם אוהבים להתחיל את היום ברגל ימין כמו לירן? הנה שלושה טיפים שכדאי ליישם על הבוקר:

1) תנו לשמש להיכנס - הגוף שלנו נח בלילה והחדר חשוך מן הסתם. לכן, על הבוקר, לאור השמש יש יתרונות רבים שעוזרים לנו להתעורר בחיוך ועם אנרגיות. איך שאתם קמים, תפתחו את החלון ותנו לשמש לשטוף את החדר.

2) אל תשכחו לאכול בבוקר - ארוחת בוקר חשובה מאוד לאנרגיה שלנו, אחרי צום ארוך של שעות הלילה. לירן אוהב לקום מוקדם ולקבל את הבוקר כמו שצריך והדיאטנית של שטראוס, שני ארד, ממליצה גם לכם ללכת בעקבותיו, לקום כמה דקות קודם, לשתות קפה, לאכול ארוחת בוקר ולצאת ליום העבודה. אלא שהבוקר לחוץ ולא תמיד יש לנו זמן להשקיע בהכנת עין הפוכה או טוסטים עם ירקות חתוכים בצד. לכן, שני מציעה לכם רעיונות לארוחות קטנות, שאפשר לשים בתיק ולצאת איתם לדרכים על הבוקר:

* גביע דנונה Light&Free מכיל 10 גרם חלבון ופחות מ-80 קלוריות + תפוח

* ירקות בייבי + גביע קוטג'

* פריכיות דגנים + אבוקדו/טונה

* חטיף אנרגיה + משקה דנונה

3) ותרו על ה-Snooze - כנראה שכולנו נהנים יותר מדי לפקוח חצי עין, לכוון מחדש את השעון המעורר ולהמשיך לישון עוד כמה דקות. אלא שאז הבוקר הופך ללחוץ יותר ובהתאם, מצב הרוח יורד. עשו מאמץ לקום בדיוק בשעה שתכננתם, לצאת מהמיטה ולהתחיל את היום ברוגע. כן, גם אם זה אומר 10 דקות פחות של חלומות.

לירן שטראובר דנונה לייט אנד פרי. עידו שחם
מבלה עם אולי הקטן. שטראובר/עידו שחם
מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה
  • עוד באותו נושא:
  • דנונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully