איך מספיקים לעשות הכל? באנו לבית של אינה בקלמן כדי לגלות את הסוד

השחקנית והדוגמנית פתחה לנו את הדלת וסיפרה איך היא מתרכזת בתקופות לחוצות, מה המאכל שהיא מתפנקת איתו, מה המקום הכי יפה שבילתה בו ומתי התאהבה בפעם הראשונה. רוצים לגלות את כל התשובות? צפו בסרטון

  • דנונה
מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה
בווידיאו: באנו לבית של אינה בקלמן כדי לגלות את הסוד שלה (עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור)

אינה בקלמן מספיקה לעשות הכל: היא שחקנית מצליחה, מדגמנת וחיה חיים מלאים ותוססים. אבל מה עוזר לה עכשיו לחזור לשגרה החדשה? הגענו אליה הביתה, לבקר ולגלות ולא חסכנו בשאלות.

מה למשל? מה עוזר לה לקום בבוקר, איך היא מתרכזת בתקופות הלחוצות, איזה יוגורט היא אוהבת במיוחד בארוחת הביניים שלה, מה המקום הכי יפה שהייתה בו, מתי התאהבה בפעם הראשונה ועוד מלא שאלות שאתם ממש רוצים לקבל עליהן תשובה.

רוצים לחיות בבאאלנס כמו אינה? הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם ולכן להעביר את היום בצורה מוצלחת:

1) תתחילו את היום עם אימון מתיחות קצר - עוד לפני שאתם יוצאים מהמיטה אפילו, אתם יכולים להתיישב לכמה דקות ולחלץ איברים. הגוף שלכם יהיה הרבה יותר נמרץ, רענן ומוכן לעוד יום גדוש בפעילות.

2) תדאגו לעצמכם לארוחת ביניים טובה - בימים עמוסים, שמצריכים לשלב בין עמידה בלו"ז צפוף לבין נסיעות והמון ריכוז, חשוב להצטייד בארוחות קטנות ומזינות, שנותנות אנרגיה לשעות הקשות. שני ארד, הדיאטנית של שטראוס, הכינה עבורכם דוגמה לתפריט יומי שישמור על האנרגיה ויעזור גם בשמירה על המשקל.

ארוחת בוקר בקטנה: דנונה Light & Free עם 10 גרם חלבון ופחות מ-100 קלוריות, תפוח עץ, מים

משהו לנשנש: תמר + 2 חצאי אגוזי מלך או 4 שקדים

צהריים: בטטה, סלמון/טופו/חזה עוף, סלט קצוץ מתובל בשמן זית ולימון, אורז וירקות

משהו מתוק: 2 קוביות שוקולד מריר

ארוחת ערב: ביצה קשה, סלט ירקות, אבוקדו/טחינה, לחם דגנים

3) כבו את כל המסכים בזמן - אל תיכנסו למיטה בלילה עם הטלפון, או כשהטלוויזיה בחדר עדיין דלוקה. העיניים שלנו רוצות להירגע לפני הלילה וכך גם הראש. תעזרו להם, ולעצמכם.

עוד בוואלה!

האימא הכי פעילה בסביבה: איך ג'ני צ'רוואני שומרת על איזון בחיים?

לכתבה המלאה
שומרת על הבאלאנס (צילום: עידו שחם)
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully