לא מפסיקה לרוץ: איך יעל מהמירוץ למיליון חוזרת לשגרה אחרי הלידה?

כשהגענו לבית של יעל כרמון, היא חשפה בפנינו את הסוד שלה לזכייה במירוץ למיליון וגילתה לנו איך היא חוזרת לכושר ומקפידה על מסגרת ואיזון בתזונה היומיומית וכמובן - האם תרצה להשתתף בעוד ריאליטי. צפו

  • דנונה
מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה
בווידיאו: איך יעל מהמירוץ למיליון חוזרת לשגרה אחרי הלידה? (עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור)

לא כל אחד יכול לזכות במירוץ למיליון VIP. אז מה הסוד של יעל כרמון? "צריך להיות קצת מטורף, ולמצוא בן זוג למירוץ שיהיה לא פחות מטורף ממך", היא סיפרה לנו כשהגענו אליה הביתה לביקור.

על הדרך, גילינו ממנה גם איך היא מקפידה על מסגרת ואיזון בתזונה היומיומית, מה קורה אם תופס אותה רעב באמצע היום, איך חוזרים לכושר אחרי לידה וסגרים וכמובן - האם היא רוצה להשתתף בעוד ריאליטי?

יעל כאמור, ילדה לא מזמן ולמרות הקשיים, מצליחה לדאוג לשגרה מוצלחת וחוזרת לאט לאט למסגרת - קריטי כמובן לכל מי שמתאמן. אז אם גם אתם מנסים לחזור עכשיו לכושר, הנה שלושה טיפים מעולים שיעזרו לכם לאורך הדרך:

1) תמצאו את הזמן, גם בכוח - כמו שיעל מספרת, לפעמים היא אפילו מביאה בייביסיטר, העיקר לא לפספס את האימונים שלה. רבים מאיתנו מתחילים תכנית אימונים ופתאום מגלים שהיא מתנגשת עם דברים אחרים בחיים, ונוטשים אותה. שמירה על שגרת האימונים היא חלק בלתי נפרד מההצלחה.

2) תדאגו לאכול דברים שיעזרו לגוף שלכם להתאושש מהאימון ולהצליח - אחרי אימון, אנחנו הרבה פעמים מרשים לעצמנו לאכול יותר כי שרפנו קלוריות. אבל מלבד כושר, בריאות וחיטוב, אנחנו לרוב מתאמנים כדי לשרוף קלוריות. לכן חשוב לא להחזיר לגוף אקסטרה קלוריות אחרי האימון ולהתפרע, אלא לאכול מאוזן ובעיקר במידה.

הבעיה היא שלעיתים קרובות אנחנו חוזרים מורעבים וקשה לנו לשלוט על האכילה שלנו. מה עושים? שני ארד, הדיאטנית של שטראוס, ממליצה לכם מראש לא להגיע למצבי רעב קיצוניים. אכלו לפני האימון (בין שעה לשעתיים) דנונה Light & Free עם 10 גרם חלבון ולצדו, תפוח אחד. הארוחה הקטנה הזו גם תורמת לתחושת השובע וגם תתדלק אתכם בקצת חלבון לפני האימון וללא תוספת סוכר.

הסוד הוא להיערך מראש. לפני האימון קבעו עם עצמכם מה אתם אוכלים ותדאגו שתחכה לכם ארוחה מוכנה בבית וכך הסיכוי לצריכת פיתויים תרד.

3) תאתגרו את עצמכם - עוד צרה של אימונים היא שבשלב מסוים, מתחיל לשעמם לנו. הפתרון? אחת לכל כמה אימונים, תמחקו את הדף ותציבו לעצמכם מטרה חדשה, קצת יותר קשה או שונה מהקודמת. לא צריך להגזים ואתם לא רוצים לעבור גבול שיפגע בכם, אבל הסוד מתחיל בפרטים הקטנים, אפילו שינוי קל של מסלול הריצה שלכם.

עוד בוואלה!

שוער עולה: לירן שטראובר נהנה מהילד החדש ושומר על שגרה טובה

לכתבה המלאה
לא מפסיקה לרוץ. יעל כרמון (צילום: עידו שחם)
לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

התרעות פיקוד העורף

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully