וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לשגרה: איך ג'ני צ'רוואני שומרת על איזון בחיים?

מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 9:27

דוגמנית, כוכבת ריאליטי ועכשיו גם מעצבת פנים וכמובן, אימא לשתי בנות חמודות. איך ג'ני צ'רוואני עושה את כל זה, עם איזה מאכל היא מפנקת את עצמה ומה הכי ישראלי בעיניה? הגענו עד אליה הביתה כדי לגלות. צפו

בווידיאו: איך ג'ני צ'רוואני שומרת על איזון בחיים?/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

נדמה לנו שאנחנו מכירים את ג'ני צ'רוואני מאז ומתמיד, עוד מהימים בהם הייתה דוגמנית עסוקה ועד להישרדות על האי. עכשיו היא אימא לשתי בנות חמודות ומעצבת פנים, ולשמחתנו היא הסכימה לפתוח לנו את הבית שלה ולאפשר לנו להציץ פנימה.

לא חסכנו בשאלות: על שגרת האימונים שלה, מה הכי כיף לה בתור אימא, איך היא מפנקת את עצמה עם מאכל מזין וטעים, מה הדבר האחרון שעובר לה בראש בלילה, איך היא שומרת על תזונה נכונה בתקופה הזו וגם - מה הכי ישראלי בעיניה. טוב, לא נגלה לכם הכל. אם אתם רוצים לקבל תשובות לכל השאלות שלכם - פשוט תצפו בסרטון.

בינתיים, הנה שלושה טיפים לאיזון נכון בחזרה לשגרה:

1) אל תשכחו את עצמכן - הילדים ממלאים את כל היום והם ללא ספק הכי חשובים בעולם, אבל גם לכן מגיע להתפנק מדי פעם, אימון בשקט, להרשם לסדנא חדשה שתעשיר אתכן במשהו שתמיד רציתן ללמוד, או סתם לשבת רגע בשקט ולראות משהו בטלוויזיה. תתאמצו למצוא לעצמכן רגעים שלכם. זה שווה את זה.

ג'ני צ'רוואני דנונה לייט אנד פרי. עידו שחם
מספיקה הכל. ג'ני צ'רוואני/עידו שחם

2) תדאגו לארוחת צהריים בריאה ומזינה - כשאנחנו בלו"ז עמוס, פעמים רבות קשה לנו לבשל ולדאוג לכך שתמיד יהיה אוכל מזין במקרר. בנוסף, אנחנו מחפשים פתרונות שימנעו מאיתנו את תחושת העייפות שמגיעה מיד אחרי ארוחת צהריים כבדה. אוכל כבד יוצר קשיי ריכוז ביום עבודה ארוך ולכן ההמלצה היא לשלב ארוחת צהריים קלילה, שעדיין תכיל את כל אבות המזון (ובואו נודה באמת - למי יש זמן להנביט קטניות, להקפיץ ירקות ולהכין קציצות?). לכן, שני ארד, הדיאטנית של שטראוס, הכינה עבורכם 5 הצעות לארוחת צהריים קלילה שמכילה את כל אבות המזון:

1. סלט ניסואז הגרסה הזריזה: חסה, טונה, תירס, ביצה קשה, עגבניות ומלפפון חמוץ מתובל בשמן זית ולימון לצד לחם מלא וטחינה.

2. מוזלייט: דנונה Ligth&Free עם 10 גרם חלבון ופחות מ-100 קלוריות, חצי תפוח/חצי בננה, 5 תותים, 2 כפות קוואקר, כפית סילאן.

3. שקשוקה: לצד לחם מלא, סלט קצוץ לטחינה.

4. פיתה דרוזית: פיתות ביס מקמח מלא מתובלות בזעתר ושמן זית בתנור לצד לאבנה 5% שומן וסלט קצוץ.

5. חביתת כוח: ביצה אחת שלמה + 2 חלבוני ביצה + עשבי תיבול לצד לחמניה מקמח מלא ואבוקדו.

3) תבקשו עזרה כשצריך - אתן לא צריכות לעשות הכל לבד. תמיד תזכרו שיש סביבכן אנשים שישמחו לתת יד. תחליטו במי אתן בוטחות, ותאצילו סמכויות (נו, לפחות קצת).

מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה
  • עוד באותו נושא:
  • דנונה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully