וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למסגרת: היוגורט החדש שאתם חייבים לנסות

מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה

4.4.2021 / 12:00

דנונה משיקה יוגורט Light & Free בתוספת חלבון: וניל ותות, עם 0 אחוזי שומן, 0 אחוזי סוכר לבן ו-10 גרם חלבון בגביע. כל היתרונות שיש ביוגורט - סידן, חיידקים ידידותיים וחלבון. בדיוק למי שרוצה לחזור למסגרת ומחפש פתרון טעים ומשביע

דנונה לייט & פרי. סטודיו גל בן זאב,
Light & Free/סטודיו גל בן זאב

הסגרים החוזרים ובכלל, השנה החולפת בה ניסינו להקפיד כמה שניתן על ריחוק חברתי, הובילו לכך ששגרת האימונים והתזונה הנכונה נפגעה אצל רבים מאיתנו. אין ספק שעכשיו, בשעה שכולנו מנסים אט אט לחזור לשגרה, הגיע הרגע הנכון לדאוג לעצמנו. אבל איך עושים זאת?

יוגורט Light & Free של דנונה מציע לכם פתרון מצוין, בתוספת חלבון בטעמי - וניל ותות, שמצטרפים לטעמים הקיימים ומתאימים בדיוק לכל מי ששואף בתקופה הקרובה לשמור על המשקל, להוריד מעט ובעיקר, לחזור למסגרת.

דנונה לייט & פרי. סטודיו גל בן זאב,
דנונה לייט & פרי/סטודיו גל בן זאב

דנונה Light & Free החדש מכיל את כל הרכיבים והיתרונות שיש ביוגורט - סידן, חיידקים ידידותיים אותם לא תמצאו בהרבה סוגי מזון, וחלבון. "הוספנו ל-Light & Free חלבון, כך שבכל גביע יש 10 גרם חלבון. חלבון ידוע כתורם לתחושת השובע", מסבירה שני ארד, התזונאית של שטראוס.

היוגורט יכול להתחבר לכם בצורה מושלמת לנקודות שונות ביום: הוא מתאים גם כחלק מארוחת בוקר מזינה וטעימה, בתוספת דגנים מלאים או אגוזים למשל, והוא יכול להיות גם נשנוש מפנק ומתוק בין הארוחות במהלך היום הארוך שלכם - והכל, בפחות מ-80 קלוריות לגביע!

אז אם גם אתם מרגישים שאתם צריכים פתרונות טעימים כדי לחזור למסגרת - יוגורט Light & Free של דנונה יעזור לכם לעשות את המלאכה הזו הרבה יותר פשוטה וכמובן, טעימה.

מערכת וואלה! בריאות בשיתוף דנונה
  • עוד באותו נושא:
  • דנונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully