וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסה מילאנו: חליתי בקורונה, אבל 3 בדיקות פספסו את זה

השחקנית האמריקנית העלתה לאינסטגרם תמונה שלה עם מסיכת חמצן וסיפרה כי חלתה בקורונה בסוף מרץ. "היה לי כל תסמין אפשרי, חשבתי שאני הולכת למות. בחיים לא הייתי חולה ככה"

ליאור כלפון שוחרר מבית החולים/פייסבוק

בסרטון: השחקן ליאור כלפון, שחלה בקורונה ואושפז, שוחרר מבית החולים

השחקנית אליסה מילאנו טוענת שחלתה בקורונה ולמרות שנבדקה מספר פעמים, הבדיקות שעברה הצליחו לפספס את מחלתה וחזרו שליליות. מילאנו סיפרה שהיא חוותה "כמעט כל תסמין קורונה אפשרי" עוד בסוף חודש מרץ, אך שתי בדיקות מטוש שעברה חזרו עם תוצאות שליליות. מילאנו לא הרפתה וביקשה לבדוק גם נוגדנים לקורונה בדמה, בבדיקה שבודקת דם שנלקח בדקירה בקצה האצבע (דם מכלי הדם הקפילריים) - וגם זו חזרה שלילית.

אבל התסמינים של מילאנו לא חלפו והיא המשיכה לחשוד שהיא בכל זאת חלתה בקורונה. ארבעה חודשים לאחר תחילת התסמינים היא ביצעה בדיקה נוספת לנוגדנים בדמה, הפעם מדגימת דם שנלקחה מהווריד, וזו חזרה חיובית לנוגדני קורונה. פירוש הדבר הוא שמילאנו אכן נדבקה ב-Covid-19 בשלב כלשהו, וגופה פיתח נוגדנים לנגיף.

"אני חיובית לנוגדנים של קורונה, חליתי ב-Covid-19", כתבה השחקנית בפוסט שהעלתה באינסטגרם בשבוע שעבר. "אני רק רוצה שכולכם תדעו שמערך הבדיקות שלנו פגום ואין לנו מושג מהם הנתונים האמיתיים", הוסיפה.

עוד בוואלה!

לא רק אתם: גם מישל אובמה בדיכאון מהתקופה הזאת

לכתבה המלאה

מילאנו שיתפה את עוקביה בכך שכמו חולים אחרים שהחלימו ופיתחו נוגדנים, היא תורמת פלזמה בניסיון לסייע למאבק בנגיף הקורונה, והפצירה בהם לא להקל ראש בסכנות המחלה.

"המחלה הזאת אינה בדיחה. חשבתי שאני הולכת למות, הרגשתי שאני גוססת", כתבה. לפוסט שלה צירפה השחקנית תמונה שלה עם מסיכת חמצן המחוברת למכונה שמסייעת לנשימה. לדבריה, התמונה צולמה ב-2 באפריל, לאחר שהיתה חולה במשך שבועיים. "בחיים לא הייתי חולה ככה. הכל כאב לי. איבדתי את חוש הריח. זה הרגיש כאילו פיל יושב לי על החזה. לא יכולתי לנשום. לא הצלחתי להחזיק אוכל בקיבה. ירדתי 5 קילו בשבועיים".

מילאנו בת ה-47 תיארה גם את התסמינים המתמשכים שנשארו איתה עד היום, למרות שכבר החלימה: "ורטיגו, בעיות בבטן, מחזור לא סדיר, דפיקות לב, קוצר נשימה, פגישה בזיכרון לטווח הקצר ותחושה כללית רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully