וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אתם: גם מישל אובמה בדיכאון מהתקופה הזאת

האישה הראשונה לשעבר של ארה"ב חשפה שהיא סובלת לאחרונה מדיכאון קל שאותו היא קושרת למצב הפוליטי והחברתי בארה"ב, אבל לא רק. "להתעורר בכל בוקר ולשמוע חדשות... זה מתיש"

בווידאו: כוחות פדרליים מיוחדים בהפגנות בפורטלנד/צילום: רויטרס

בסרטון: טראמפ שלח כוחות פדרליים מיוחדים לדכא את ההפגנות בפורטלנד

שנת 2020 לא האירה פנים לאף אחד כמעט, ורבים ברחבי העולם מתמודדים עם ההשלכות של זה על מצבם הנפשי. זאת לא רק החרדה הבריאותית מנגיף הקורונה, זו גם תחושת חוסר הוודאות, היעדר השגרה, אובדן האמון בממשלות ובגופי השלטון. העננה הכבדה הזאת לא פוסחת על אף אחד, גם לא על מישל אובמה. רעייתו של ברק אובמה ומי שהיתה עד לפני כמה שנים האישה הראשונה של ארצות הברית חשפה בפודקאסט שלה שהיא מתמודדת בתקופה האחרונה עם "דיכאון קל", לדבריה. היא הוסיפה כי שהיא מרגישה שהפעולות שנקט הנשיא הנוכחי דונלד טראמפ אחראיות במידה חלקית לפחות לתחושות הקשות שאופפות אותה.

ביום רביעי האחרון עלה לאוויר בספוטיפיי פרק טרי בפודקאסט של אובמה שבו היא משוחחת עם המגישה מישל נוריס על נושא בריאות הנפש. אובמה התוודתה שהיא עצמה מדוכדכת בתקופה האחרונה "ולא רק בגלל הסגר, אלא גם בגלל המאבק הגזעי במדינה ומלראות את הממשל הנוכחי מתבונן מהצד בכל הצביעות, יום אחרי יום... זה שובר את רוחי", אמרה אובמה.

במהלך הפודקאסט מישל אובמה התייחסה עוד למחאה החברתית והאזרחית במדינה והתגובה של טראמפ לכל המחאות, ואמרה כי כל אלה מאוד מדכאים אותה: "אני לא חושבת שאני יוצאת דופן בהיבט הזה", אמרה אובמה.

עוד בוואלה!

אכלתם מגש פיצה שלם? לפי המחקר הזה, זה ממש בסדר

לכתבה המלאה
מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
אם היא בדיכאון, מה אנחנו נגיד? מישל אובמה/GettyImages

בהמשך אובמה הוסיפה לתאר את מה שהיא חשה בתקופה האחרונה, ונראה שהתיאור הזה יכול היה להיכתב על ידי כל אחד כמעט. "אני חייבת לומר שלהתעורר בכל בוקר ולשמוע ולראות חדשות, להתמודד עם האופן שבו הממשל הזה בוחר להגיב או לא להגיב לכל מיני התרחשויות... להתעורר בבוקר לעוד סיפור על אדם שחור שהפכו למפלצת, או פגעו בו, או הרגו אותו, או שהואשם במשהו על לא עוול בכפו - זה מתיש. וזה גרם לי לתחושת מועקה שכבר הרבה זמן לא היתה חלק מהחיים שלי", אמרה מישל, תוך שהיא מנסה להסביר את מצבה הנפשי ומה שהוביל אליו.

היא אמרה שהדרך שלה להתמודד עם התחושות הקשות בימים האלה היא לנסות ולהשאר מחוברת לחברים ולבני משפחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully