וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אתם כבר עושים את זה במקלחת, תעשו את זה נכון

המון אנשים מנקים את הפנים שלהם בזמן המקלחת היומית - מה כבר יכול להיות רע? אז זהו שיכול להיות, במיוחד אם לא מקפידים על כמה כללי אצבע. לטובת הנקבוביות שלכם, זה מה שאתם צריכים לדעת

האם מקלחות קרות טובות יותר לבריאות?/מערכת וואלה! News

בסרטון: האם מקלחות קרות מועילות לבריאות?

אם אתם אנשים (או נשים) ששגרת טיפוח הפנים חשובה להם, אתם בוודאי מקפידים על ניקוי יומיומי של הפנים עם תכשיר מתאים. זה הצעד הבסיסי והראשון בשמירה על עור פנים מטופח ובריא. ניקוי הפנים בסוף היום מלכלוך, זיעה ושיירי איפור זה ברמת האל"ף בי"ת של שגרת טיפוח. אבל כדי לחסוך זמן ומטעמי נוחות, יש לא מעט שבוחרים לעשות זאת במקלחת. אנחנו כבר שם, מתחת למים, אז למה לא לנקות גם את הפנים?

ובכן, מסתבר שיש מי שסבורים שניקוי הפנים דווקא במקלחת עלול להיות מלווה בחסרונות ואפילו יכול להזיק, במיוחד אם לא מקפידים לעשות את זה נכון. הבעיה העיקרית עם ניקוי הפנים במקלחת נובעת מטמפרטורת המים ואורך המקלחת. בטווח הארוך ניקוי שגרתי של עור הפנים במים חמים עלול לגרום להתייבשות העור. עור הפנים שלנו עדין יותר מהעור בחלקי הגוף האחרים ואצל אנשים עם עור רגיש במיוחד, ניקוי במים חמים עלול להוביל אפילו להתפוצצות של נימים תת-עוריים בפנים.

גם הנוכחות של חומרים אחרים בזמן המקלחת עלולה להזיק לעור הפנים. חפיפת השיער לאחר תהליך הניקוי של הפנים עלולה לחשוף את הנקבוביות שלכם גם לחומרים קשים מהשמפו וגם לשמן מהקרקפת.

עוד בוואלה!

האם גברים קירחים נמצאים בסיכון גבוה יותר לחלות בקורונה?

לכתבה המלאה
אישה חופפת שיער. ShutterStock
לחפוף אחרי שעשיתם ניקוי פנים? פחות מומלץ. אישה חופפת ראש במקלחת/ShutterStock

עם זאת, אם תעשו את זה נכון יכולים להיות גם כמה יתרונות לניקוי הפנים במסגרת המקלחת היומית. האדים במקלחת יפתחו את הנקבוביות שלכם ויאפשרו לעור שלכם לספוג לתוכו יותר מהחומרים המזינים שתמרחו עליו בשלבי הטיפוח הבאים שלכם (סרום, לחות וכו'). רק חשוב להקפיד לעשות את זה עם מים פושרים, ולא חמים ולא להאריך את המקלחת מעבר ל-10 דקות לאחר שלב הניקוי של הפנים.

אם אתם רוצים למקסם את היתרונות של ניקוי הפנים במקלחת, מומלץ לנצל את ההזדמנות ולמרוח מסיכת אנזימים לאחריה. אנזימים פועלים בצורה אפקטיבית יותר כשטמפרטורת העור גבוהה יותר. החום גורם לתגובה כימית שמזרזת את הליך הקילוף של תאי העור המתים, ומותירה את העור במראה חלק וחיוני יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully