וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו, זו כנראה האמא הכי מאורגנת שפגשנו אי פעם

אם לשלושה פרסמה טבלה עם פירוט כל הארוחות שהיא מתכננת לבשל למשפחתה בשנה הקרובה. ואם זה לא מספיק כדי להרשים אתכם, אולי העובדה שהיא צירפה לטבלה גם את כל מטלות הניקיון שלה לתקופה הזאת תעשה את זה

האמא שמעצבת לילדיה את צלחות הירקות לארוחה/מערכת וואלה! News

בסרטון: עוד אמא שהשקיעה בטירוף בארוחות של הילדים שלה

"רציתי לשתף אתכם בכמה דברים שהפכו את תחילת השנה הזו לקצת קלה יותר עבורי", שיתפה אם לשלושה מקווינסלנד אוסטרליה בפייסבוק שלה: "הראשון - רשימה של ארוחות הערב המתוכננות למשפחה שלי לכל השנה. השני - רשימת האזורים שיש לנקות או לסדר בבית מדי יום, השלישי - פירוט ההכנות הנדרשות לארוחות צהריים".

כן, הבנתם נכון - בזמן שאתם מתכננים את ארוחת הערב לילדים בסופר בדרך הביתה, מקסימום בערב לפני או בסוף השבוע, האישה הזאת בנתה לו"ז מפורט להפליא של כל ארוחה שהיא תבשל למשפחתה במשך השנה הקרובה. למען הכנות, היא שיתפה רק תמונות שמציגות את התכנית שלה מינואר עד יוני, אך ציינה כי בכוונתה לחזור על המטלות של ששת החודשים הראשונים במהלך המחצית השנייה של השנה.

עוד בוואלה!

המחקר הזה שכנע אותנו שחייבים לגרום לילדים לאכול ברוקולי

לכתבה המלאה

לדברי אותה אמא, שפרטיה לא נחשפו ב-dailymail, הסטרס הגדול ביותר שהיה לה במהלך תקופת הלימודים של הילדים בבית הספר היה לתכנן מה לבשל לארוחת ערב כל ערב. כעת, עם רשימת הארוחות ורכישות המצרכים מראש ברשת, היא משוחררת מהחרדה היומית הזו, וההתארגנות המוקדמת גם חוסכת לה זמן וכסף. "בכנות, לא חשבתי שהטבלה הזו תעשה כזה הבדל, אבל וואו", היא אמרה.

טבלת ארוחות משפחתיות לשנה שהכינה אמא אוסטרלית. חצי ראשון. פייסבוק, צילום מסך
רשימת הארוחות והמטלות, מינואר עד יוני/צילום מסך, פייסבוק
טבלת ארוחות משפחתיות לשנה שהכינה אמא אוסטרלית. חצי שני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
טבלת ארוחות משפחתיות לשנה שהכינה אמא אוסטרלית. חצי שני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

רשימת ארוחות הערב כוללת צלעות טלה, המבורגרים, עוף בקארי, רביולי, מוקפץ אסייתי, סטרוגנוף, תבשיל נקניקיות עם ירקות ועוד. מלבדן, שוריין זמן לבישול 120 ארוחות צהריים לילדיה, כדי להקל על העומס והלחץ של הבקרים בימי בית ספר. ארוחות הצהריים כוללות פשטידת רועים, אנצ'ילדות מקסיקניות, ספגטי, לזניה, קציצות, עוף חמאה, עוף עם אורז ונאגטס.

"לפני החזרה לבית הספר מחופשת החג הכנתי 120 ארוחות למקפיא עבור בן ה-14 שלי, שיודע לתפעל את המיקרוגל", הסבירה. לילדים האחרים היא הכינה "אוכל רך ופירה", שמחומם בתרמוס ומוכן לאכילה בבית הספר. "אני פשוט מחממת מחדש בבוקר ומכניסה תחילה מים רותחים כדי לחמם את התרמוס", אמרה, "שיחזיק מעמד יותר זמן".

הימים "הריקים" בטבלה מוקדשים לאכילה של מה שכבר נמצא במקפיא, לחגיגות יום הולדת ואירועים או לאלתורים.

בסופי שבוע כל המשפחה מבשלת

כבר ציינו שמלבד פירוט הארוחות, הסופרוומן האוסטרלית הזו רשמה גם את כל מטלות הניקיון והמשימות בבית שיש לבצע בכל אחד מהימים? גם שם היא השקיעה מחשבה מרובה - בימים שהם יחסית מרווחים בזמן פנוי, המטלות גדולות ותובעניות יותר.

בתור אם עובדת, היא אמנם הקציבה ארוחה שונה לכל ערב בלוח הזמנים שלה, אך היא לא בהכרח דבקה בתוכנית מדי יום. היא הסבירה שבערבים שבהם היא מגיעה מאוחר מהעבודה היא מגישה ארוחה שבושלה מראש (בערב פנוי יותר) ואפשר לחמם בזריזות. ארוחות כמו ברביקיו על האש או פיצה בתנור משובצות בסופי שבוע, כאשר שאר בני המשפחה משתתפים בהכנה ויש יותר זמן וכוח לנקות את הכלים. או במקרה הנדיר שבן זוגה חוזר הביתה לפניה ומתחיל לבשל.

מקפיא מלא בקופסאות עם מזון מבושל. ShutterStock
כן, ככה בדיוק נראה גם המקפיא שלנו. קופסאות במקפיא של אוכל מבושל/ShutterStock

בעקבות הפרסום בפייסבוק אימהות רבות התרשמו מאוד מהמאמץ שהשקיעה אותה אמא, וחלקן שקלו לאמץ חלק מהרשימות עבור משפחתן. "אני מכינה תכנית שבועית, אבל זה פשוט פנומנלי", התפעלה אחת הגולשות והוסיפה, "נתת לי השראה לנסות משהו דומה". קוראת אחרת כינתה את הטבלה "מהממת" ושיתפה שהיא עצמה מתכננת כל שבוע מראש בהתאם לבקשות של הילדים שלה, מתכונים חדשים שהיא רואה או מזג האוויר הצפוי (בימים גשומים הם אוהבים לאכול תבשילים חריפים יותר).

מגיבות רבות ביקשו לדעת כמה זמן לקח לאותה סופר אמא לכתוב את לוח הזמנים הזה. היא ענתה: "הרשימה התחילה בפירוט הארוחות שאנחנו אוכלים בדרך כלל, ואז בניתי את זה כבסיס בכל חודש, התאמתי ארוחות לעונה, כמו ברביקיו קיצי, תבשילי קדירה חורפיים או פשטידות. ואז הוספתי ארוחות שאפשר לחמם בערבי העבודה הארוכים שלי, כדי שאוכל לבשל אותן יום קודם, והרשימה פשוט התמלאה במהירות באופן מפתיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully