וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים סירבו להצטרף לטיול, אז ההורים לקחו בן בית אחר (ומפתיע) במקומם

מכירים את זה שאתם מפנים זמן ומשקיעים מאמץ לפעילות כיפית עם הילדים, אבל הם ממש לא בעניין? אמא אוסטרלית אחת החליטה להעביר מסר לילדים שלה ועשתה את זה בדרך מקורית במיוחד, שגם הפכה לוויראלית

מערכת וואלה! News

בסרטון: חוויות מהטיול של משפחת לאנגן והנתב האלחוטי

בני הזוג קאסי וכריס לאנגן מדרום אוסטרליה שמעו על תערוכת דגמי רכבות שנפתחה בעיירה סמוכה והחליטו לפרגן לעצמם ולמשפחה בטיול כיפי של כמה שעות לשם. אחרי הכל, לפניהם היה יום נדיר שבו כל חברי המשפחה היו פנויים מעיסוקיהם בעבודה, בית הספר ושאר פעילויות, והם לא רצו לפספס את ההזדמנות.

למרבה התסכול של בני הזוג, שלושת הילדים שלהם היו הרבה פחות בעניין מהם. למעשה, הבכורה בת ה-17 סירבה להצטרף אליהם, והבן הצעיר בן העשר הגיב להצעה בטנטרום של זעם על כך שהם מאלצים אותו לעשות משהו שהוא לא רוצה. הילד האמצעי, בן ה-13, היה היחיד שהסכים לבוא אתם לטיול, אך בחוסר רצון בולט.

קאסי לא הייתה מוכנה לבטל את התוכניות, והחליטה לקיים אותן כמתוכנן בהשתתפות נציג מפתיע במיוחד מהבית. בפוסט בפייסבוק, שהפך ויראלי, הסבירה קאסי: "כריס ואני החלטנו שבמקום להוציא החוצה שלושה ילדים שלא מעריכים את ההצעה, נניח לאלה שלא רצו ללכת להישאר בבית ולקחנו אתנו את חבר המשפחה העסוק ביותר בבית, שבהחלט ראוי ליום חופש בחוץ - הנתב האלחוטי שלנו. אמרנו לילדים שאם הם לא יבואו ניקח את הנתב במקומם, והם אמרו בסדר".

עוד בוואלה!

הורים משתפים את הסיבות הכי מגוחכות ומשעשעות שגרמו לילדיהם לפרוץ בבכי

לכתבה המלאה

מן הסתם הילדים לא העלו על דעתם שהוריהם יממשו את האיום ויוציאו מהבית את ההתקן שמאפשר את קליטת ה-Wi-Fi בבית. קאסי סיפרה שלעתים קרובות היא חוששת שילדיה מבלים יותר מדי זמן באינטרנט והיא חשדה שבנה יצפה ביוטיוב בזמן היעדרותה, למרות שהבטיח שלא יעשה זאת. היא גם ניחשה שבתה, שאמנם משלמת עבור תוכנית הטלפון הסלולרי שלה, לא תעמוד בפיתוי ותנצל את אספקת ה-Wi-Fi הבלתי מוגבלת לבילוי עם אפליקציות כמו טיק-טוק ואינסטגרם.

(הפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של קאסי)

אז בני הזוג ארזו את הבן האמצעי ואת הנתב ויצאו לחצי יום של בילויים בתערוכת הרכבות, בחוף הים, בארוחת ערב במסעדה וביעדים נוספים, והנציחו הכל בשפע של תמונות. "לנתב היה יום מקסים ורגוע, אך בן ה-13 שלנו הובך לחלוטין מכך שצילמנו את זה בציבור וטען שאנחנו 'אידיוטים'", סיפרה קאסי ל-today. "כשחזרנו הביתה בת ה-17 שלנו הייתה כל כך משועממת שהיא למעשה ניקתה את החדר שלה ובילתה זמן עם אחיה הצעיר. כשהראיתי לבן העשר את התמונות הוא טען שזה לא הוגן - שאנחנו שונאים אותו ואוהבים אותו הנתב יותר - והסתגר בחדרו".

הפסיקו להתפדח והתחילו לצחוק

מאז שעלה הפוסט ב-12 בינואר הוא הפך ויראלי וזכה לעניין רב שכלל כ-70,000 שיתופים ולמעלה מ-38,000 תגובות. אפילו הילדים של בני הזוג לאנגן הפסיקו להתפדח והתחילו ליהנות ממעשיה של אמם. "סוף סוף הם רואים את הצד המצחיק של זה", אמרה קאסי, "אני המומה לחלוטין מכמות השיתופים והתגובות של הפוסט, וממספר האנשים שאמרו שזה עשה להם את היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully